Onderwerp: IJskoude cc's
Vanmiddag weer lekker gefrobeld en dit is er van geworden. Gevuld met jam, dat zakte naar de bodem, hoort dat zo, maar evenzogoed wel heel lekker.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » IJskoude cc's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanmiddag weer lekker gefrobeld en dit is er van geworden. Gevuld met jam, dat zakte naar de bodem, hoort dat zo, maar evenzogoed wel heel lekker.
prachtig
Wat gaaf bekleed zo met die hangende ijspegels ! Ik wil ook nog eens vullen met jam, is dan de onderkant van je cakeje nat van de jam, of valt dat mee?
Wat gaaf bekleed zo met die hangende ijspegels ! Ik wil ook nog eens vullen met jam, is dan de onderkant van je cakeje nat van de jam, of valt dat mee?
Het was voor mij ook de eerste x dat ik ze vulde met jam, tussen het beslag, maar idd het zakte naar de bodem, maar ze zijn er niet minder lekker op.
Erg leuk zeg.
Mooi!!
mooi!
Die zien er echt heerlijk winters uit. Heel mooi
wat een vrolijk tafereeltje
ze zijn echt heel leuk!
Waar heb je de sneeuw vandaag gehaald? Bij mij liggen alleen maar bladeren in de tuin. Prachtig winter geheel.
Waar heb je de sneeuw vandaag gehaald? Bij mij liggen alleen maar bladeren in de tuin. Prachtig winter geheel.
Hahaha, uit de vriezer, nog van vorig jaar, (hadden we toen sneeuw?). Of nee, gewoon uit een zakje.
Leuk! Mooi op de foto gezet ook.
Mooie kleur!
Brr, krijg het er koud van........erg leuk!!
Ziet er heel leuk uit!
Ja! Leuk, leuk, leuk! Die uitsteker van die sneeuwvlok heb ik ook gekocht. Vooral dat hangende effect vind ik onwijs leuk. Je hebt ze leuk afwisselend gemaakt, echt winters hoor!
erg leuk geworden enneh........chocopasta zakt niet naar de bodem
De rillingen lopen over mijn rug van de kou, maar ik vind ze wel heel erg mooi hoor!
Mooi, vormt echt een geheel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » IJskoude cc's