1 Laatst bewerkt door wendy1978 (19-11-2008 11:13)

Onderwerp: Even voorstellen

Ik ben Wendy 30 jaar. En woon in friesland.
Ik bak wel al gewone cake en gewone taart maar wil nu beginnen aan wat ik hier allemaal zie. Cupcakes lijken me erg leuk om te maken maar ook de andere taarten die ik hier voorbij zie komen helemaal super vind ik ze.

Ik weet alleen niet waar te beginnen en wat heb ik nodig want weet van wat hier gemaakt word nog zo weinig eigenlijk niks.

Vandaar mijn vraag ook of er mensen zijn in friesland die workshop's geven?

En ik hoor jullie praten over schalen van ikea voor de boltaarten kunnen jullie mij vertellen hoe deze heten. En of je deze gewoon in de oven kan gebruiken?

Groetjes Wendy

Groetjes Wendy

2

Re: Even voorstellen

Hoi Wendy,

Welkom op dit verslavende forum. Ik ben ook nog een beginneling dus echt veel weet ik er nog niet van.
Je kan eens zoeken op het forum onder 'workshops", ergens onderaan bij de index. Verder kan je in het menu links kijken onder FAQ, hier staat veel informatie. Ik heb bij mijn eerste bestelling bisquitmix besteld, paar kilo marsepein, kleurstoffen van Wilton. Nog laaaang niet genoeg... ik wil zoveel.
Heel veel succes en wel je eerste creatie showen h

3

welkom :)

4

Welkom op dit gezellige forum, voor je het weet ben je net zo verslaafd als wij.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Welkom op het meest verslavend forum :lol:

Succes en veel bakplezier....;)

Groetjes Marlies.

6

Welkom op het forum!

Groetjes Sandra

7

Welkom hier...en veel plezier! :)