Onderwerp: weer eens wat anders
een chocoladeletter! Zelf gespoten, en hij is heerlijk!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » weer eens wat anders
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een chocoladeletter! Zelf gespoten, en hij is heerlijk!!!!!
Hij ziet er heel erg mooi uit!!
Hee wat leuk gedaan.
Zo, die is mooi geworden zeg!
Ziet er mooie uit enne jammmmmiiieeee
Hoi,
Wat grappig bedacht, hij ziet er lekker uit!
Hmmmm lekker ^^, maar word de letter ook echt hard?
Hmmmm lekker ^^, maar word de letter ook echt hard?
Dat vroeg ik me ook af, anders is het wel een heel leuk persoonlijk cadeau voor sint;-)
Heb je callets gebruikt og gewone chocolade?
Ik heb 1/3 deel roomboter luchtig geklopt en 2/3 deel mokkachocolade van de aldi gesmolten in de magnetron (niet te warm maken), dit bij elkaar nog even gemixt en op bakpapier de letter gespoten. Toen even 10 min in de ijskast en dan is hij hard. Hij blijft hard maar in je handen smelt hij sneller dan gewonen choclade maar dat doet hij van de banketbakker ook. Het is echt heel erg lekker, vandaag op me werk laten proefen en ik kan nou het hele alfabet gaan spuiten
vandaag op me werk laten proefen en ik kan nou het hele alfabet gaan spuiten
ja natuurlijk, als ik zo lees waarvan je 'm gemaakt hebt dan smelt dat (letterlijk) op je tong!
Welk spuitmondje heb je gebruikt als ik vragen mag?
Ik ga 'm trouwens onthouden
Mmmm, die ziet er heerlijk uit!
Nieky schreef:vandaag op me werk laten proefen en ik kan nou het hele alfabet gaan spuiten
ja natuurlijk, als ik zo lees waarvan je 'm gemaakt hebt dan smelt dat (letterlijk) op je tong!
Welk spuitmondje heb je gebruikt als ik vragen mag?
Ik ga 'm trouwens onthouden
Ik heb even een plaatje op gezocht, het is die nummer 352 en ik heb gespoten alsof ik een locomotief was, hmm niet echt duidelijk zeker
Wat een leuk idee. Je kan dr dan ook nog van alles leuks op plakken.
Die ga ik ff onthouden!
Thanks, dat spuitmondje heb ik toevallig ook!
ik heb gespoten alsof ik een locomotief was, hmm niet echt duidelijk zeker
Maar dit is me inderdaad niet helemaal duidelijk . Heb je heel hard tuuuuut-tuuuuut geroepen... of kwam er stoom uit je oren
whahahhaa dat stoom was er wel ja, maar ik heb rondjes gemaakt maar dan niet horizontaal maar verticaal, nou dat is lekker duidelijk zeg .... denk....denk....denk..... oja als je blaadjes spuit dan stop je dus met druk geven om een puntje te krijgen nou dat moet je dus niet doen hahaha je moet dan met dezelfde druk weer een blaadje maken, ja nou snap ik het zelf ook niet meer
je duwt dus als het ware het vorige blaadje een beetje terug, kon ik maar een filmpje maken
Dat is een heel leuk idee....
En ook nog lekker......;)
Succes met het alfabet
Groetjes Marlies.
Gaaf!!
heej wat toevallig!
zat van het weekend erover te denken, kijken of ik een chocolade letter oid kon maken, maar geen idee hoe en wat, en hoppa, jij maakt een geweldige mooie letter, met uitleg!
toppie!
Heerlijk! En een heel leuk idee.
oooh wat een super gaaf idee zeg!! Toppie!!
Wat een geweldig idee en wat een lekkere letter!
Dit ga ik ook effe onthouden
Mooi gespoten zeg:thumb:
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » weer eens wat anders