1

Onderwerp: Welke boter??

Hallo dames,

Ik wil deze week een Moscovisch gebak maken volgens het recept op deze site, maar weet niet goed welke boter ik dan moet gebruiken?? Is dit gewone halvarine of moet dit een andere boter soort zijn??

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

2

Re: Welke boter??

Ikzelf gebruik alleen roomboter! Margarine komt er hier thuis niet in!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

ROOMBOTER, niks anders ( wel ongezouten roomboter overigens..)
:)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

Oh super wat zijn jullie snel zeg!! Ok dan ga ik roomboter gebruiken. Maak het uit voor het recept of het ongezouten is Keetie?? Of is dit gewoon je eigen smaak?
Er stond me al iets bij dat margarine NOT DONE was maar bedankt voor het bevestigen Carin haha.

Dan heb ik nog 1 vraagje voor de vullig: ik wil hem graag vullen met bbr en bokkepootjesvulling, is het dan nodig om bij beide vullingen een dijkje te spuiten van botercreme??

Alvast bedankt!

Groetjes Rebecca

Groetjes Rebecca

5

ik heb het 1 keer gedaan met gezouten roomboter, en ik vond er een vies smaakje aan zitten, dus vandaar dat ik ongezouten roomboter gebruik
Ik zou voor beide vullingen OF een dijkje spuiten of gewoon enkele cm's binnen de rand blijven omdat dit vrij natte vullingen zijn...

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

6

Dijkjes spuiten dat doe ik NOOIT. daar begin ik echt niet aan. Simpelweg omdat het overbodig is. Maar wel een boel werk :s. Als je op de juiste manier vult dan hoef je echt geen dijkjes te spuiten.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Hoi Carin,

Kun je me dan vertellen wat de juiste manier van vullen is hahaha? Gewoon zoals keetie zegt enkele cm van de rand afblijven?

Alvast mijn dank!

Groetjes Rebecca

Groetjes Rebecca

8

Ik gebruik ook niet altijd dijkjes...;)
En ik werk ook alleen met ongezouten roomboter liefst die van AH die vind ik persoonlijk het lekkerste.....

Succes Marlies.