1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (18-11-2008 16:57)

Onderwerp: pfffffffffffff wat een bevalling zeg.....

ik dacht ik ga ook die vormpjes halen, dat werkt vast sneller...... nou..... dat klopt! :Y
het gaat zeker een stuk makkelijker, niet supermakkelijk, maar toch wel sneller als zelf puzzelen. maar ik geloof dat ik er al met al toch wel een hele dag aan gewerkt heb bij elkaar.... pfffffffffff ik geloof dat ik wel 10 E

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: pfffffffffffff wat een bevalling zeg.....

Ohhh maar ze zijn wel heeel erg leuk geworden...:thumb:
Ik heb die vormpjes ook maar nog niet gebruikt...;)
Moet ik toch maar eens gaan uitproberen.....

Groetjes Marlies.

wat een leukerds!!! Bedoel je dat je de tubs met een malletje hebt gemaakt nu??? Ik vind die taarten zo wie zo veel werk... Ik ga voor het eerst het vriezer project proberen. Heb van daag 4 taarten gebakken en gevuld. ga ze vanavond bekleden... en ben er al vanaf 12 uur mee bezig en je wilt mijn keuken niet zien en ga nu koken hihi. groetjes

4

ik doe bijna niet anders dan vriezer werk, gaat perfect en hoor geen klachten. iedereen vindt ze erg lekker. ze komen mooi opgedroogd uit de koelkast na het ontdooien. ik werk op vrijdag en zaterdag, dus het kan niet anders.....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Wat leuk geworden! Ook de meptaartjes lief..
Zijn er teletubbie malletjes of heb je dit zelf zo mooi geboetseerd?

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

6

Wat ontzettend leuk geworden zeg :thumb:

Er schijnt altijd wel ergens de zon

7

Wat een leuke taart !!
Ik hou van strak...en deze is meer dan strak!
Wat goed met die malletjes...het scheelt een hoop boetseerwerk en het resultaat is heel erg mooi!

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

8

Ik begin een beetje dement te raken, zou echt zeker weten dat ik al wat gepost had :lol:

Vind hem super Kwebbel, heel knap dat je dit nog 'ff' zomaar maakt tussen alles door!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

kwebbeltje schreef:

ik doe bijna niet anders dan vriezer werk, gaat perfect en hoor geen klachten. iedereen vindt ze erg lekker. ze komen mooi opgedroogd uit de koelkast na het ontdooien. ik werk op vrijdag en zaterdag, dus het kan niet anders.....

nog even wat tips voor mij...
Doe jij ze helemaal klaar, dus bekleed en afgewerkt, in de vriezer. In een doos met een zak er om heen. Avond te voren er uit halen en dan langzaam ontdooien. Nu komt iemand op zaterdag de taart halen voor een zondag.... Moet ik hem dan bevroren mee geven??? Kunnen ze hem zelf ontdooien. Anders is tie al weer een nacht ontdooid... Ben maar aan het piekeren en rekenen. Had mijn aller eerste echte bestelling voor volgende week zaterdag staan. Maar vrijdag wordt nu mijn kleintje geopereerd en weet ik niet hoe de dag zelf verloopt. Kan hem niet aan zijn lot overlaten als tie moet huilen omdat moeders moet bakken hihi. Hij is dan 1 dag 1 jaar...

10

Heel mooi geworden!

11

ik doe ze gewoon in een taartdoos in de vriezer, kant en klaar. de dag van te voren haal ik hem naar de koelkast (stand 1 staat hij bij mij, maar heb sinds kort een koelkast speciaal voor de taarten) en hij droogt heel mooi op. ik vraag of de klant ongeveer 1 uur voor het aansnijden de taart uit de koelkast haalt. gaat perfect.
ik jouw geval zou ik hem zaterdag ochtend uit de vriezer halen en in je koelkast zetten als ze hem wat later op de dag komen halen. komen ze hem vroeg halen dan zou ik hem vrijdag avond al in de koelkast zetten denk ik. zeg tegen je klantjes dat ze de taart thuis ook weer direct in de koelkast zetten en er niet aan moeten komen.
verkeerd ontdooien wordt er niet mooier op namelijk...

12

Wat een mooie taart is het geworden! Leuk! Waar heb je die malletjes dan vandaan? Dat heb ik gemist geloof ik!

13

wat mooi geworden zo...

maar een vraagje, waar heb je die malletjes vandaan?

ik maak ze steeds helemaal met de hand...

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

14

Heel erg leuk!

15 Laatst bewerkt door kwebbeltje (18-11-2008 18:53)

het is een play doh setje van de bart smit :shhh: maar dan is het nog best een heel karwei hoor pffffff. gezichtjes, oogjes, oortjes, schermpje,  alles op de juiste plaats en dan  nog het afwerken van de randjes. maar ik vind dit toch makkelijker dan zelf snijden. vooral de gezichtjes vind ik moeilijk als je het zelf doet....

16

ziet er heel erg leuk uit :Y

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

17

Ja inderdaad heel veel werk, maar dat zie je ook echt terug in het resultaat, dat er veel aandacht aan besteed is. Hij is prachtig.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

18

Je tubbies zijn erg leuk!

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

19

Mooi gemaakt hoor!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

20

jee, wat een onwijs leuke taart. Dus gewoon bij de Bart Smit gehaald? Moet ik ook maar ff gaan kijken, hebben ze daar nog meer figuren van van Play Doo bedoel ik.

21

meid hij is erg mooi!!!

bedankt voor de BStip!!

Heel erg leuk en Bart Smit, daar gaan we snel eens heen.

23

wauw wauw wauw prachtig :thumb:

24

Super!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

25

ahhh wat een leukerd.