Onderwerp: Gevulde pepernoot cakejes. Ofzoiets :D
Moest maar weer eens iets maken voor Hessel. Dus ze zijn glutenvrij en heerlijk.
Bedankt voor het kijken.
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gevulde pepernoot cakejes. Ofzoiets :D
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Moest maar weer eens iets maken voor Hessel. Dus ze zijn glutenvrij en heerlijk.
Bedankt voor het kijken.
enne......wa is dat ofzoiets dan???
Ziet er lekker uit
Het is gemaakt van pepernoot deeg. Gevuld met spijs en de vorm van een cakeje. Hihi.. Dat is het zoiets.
oooo oke:D
ik zie nergens een cakeje of ben ik nou zoo blond??? ik zie denk ik iets over het hoofd gaat het nou om de kandijsuiker????
Ik denk dat je blond ben Als je goed kijkt zie je twee ronde dingen naast de kandijsuiker liggen. Tadaa dat zijn de cakejes
Leuk! Als je die glutenvrij maakt, moet je daar dan ook een aparte mixer etc. voor gebruiken? Want ik heb een kennis en die heeft de ziekte coeliakie en die moet ook glutenvrij eten. En ik vroeg me af of ik dan toch iets lekkers voor haar kan maken zonder allerlei nieuwe apparaten aan te schaffen?
Ja hoor Diede dat kan zeker. Je moet alleen je spullen goed gereinigt hebben en ik neem aan dat je dit doet. Mocht je vragen hebben over hoe en wat. Mag je me altijd mailen.
Yummie! En ook superleuk gefotografeerd
Ik wilde de blonde vraag ook al stellen, maar dacht ik ben brunette
maar lijkt me lekker te smaken mmmmmm
Hey Jo! Mooie foto
Jam
Leuke foto!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gevulde pepernoot cakejes. Ofzoiets :D