Onderwerp: Nog éééén probleempje...
Ehm, hoe breng ik de tekening (zie HM icing) over op de taart?
Kan iemand me daarbij helpen. Zit echt te prakidenken hoe ik dat moet
doen
Groetjes, Suus
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Nog éééén probleempje...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ehm, hoe breng ik de tekening (zie HM icing) over op de taart?
Kan iemand me daarbij helpen. Zit echt te prakidenken hoe ik dat moet
doen
Groetjes, Suus
Icing op bakpapier, terwijl het plaatje eronder ligt. Dan het bakpapier omdraaien, zodat de icing omgekeerd op de taart komt te liggen.
Dan kun je het bakpapier er voorzichtig afhalen.
Zo moet het lukken, het plaatje komt er dus alleen in spiegelbeeld op, dus als je de tekst ook wil gebruiken, moet je het plaatje in spiegelbeeld uitprinten...
Succes!
Dank je renske, ook voor je reactie op het andere topic! Ik ga er zeker kijken wat ik er mee kan. Het resultaat zal na het weekend wel in de showoff staan
Icing op bakpapier, terwijl het plaatje eronder ligt. Dan het bakpapier omdraaien, zodat de icing omgekeerd op de taart komt te liggen.
Dan kun je het bakpapier er voorzichtig afhalen.Zo moet het lukken, het plaatje komt er dus alleen in spiegelbeeld op, dus als je de tekst ook wil gebruiken, moet je het plaatje in spiegelbeeld uitprinten...
Succes!
Moet ik het plaatje dan eerst laten drogen of 'nat' omdraaien op de taart?
Ik zou hem wel laten drogen, maar niet totdat hij keihard is. Dan kan de icing namelijk nog de vorm van de taart aannemen, anders is het zo'n stijve plank die je erop legt...
Dus wachten tot de bovenkant droog is, maar je nog wel duidelijk voelt dat het niet hard is.
Dank je Toys, ik ga het vanavond even uitproberen op een stukje proef fondant. Het spuiten van de icing was gisteren niet goed gelukt, dus m'n geduld was ten einde. Als het niet lukt, dan schilder ik het gewoon.. en ga ik met icing verder als ik een keer een cursus heb gevolgd. Dank je voor je antwoord
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Nog éééén probleempje...