Onderwerp: Vanillesuiker vergeten in biscuit, wat nu??

Stom, stom, stom,
heb echt mijn hoofd er niet bij vandaag. Heb in de oven een reusachtig biscuit staan (voor iemand anders) kom ik er nu achter dat ik de vanillesuiker vergeten ben. Wat zouden jullie doen; overnieuw bakken of zijn er nog andere manieren om dit op te lossen. Heb ook geen flauw idee hoe een kapsel zonder vanillesuiker smaakt?? Hoop dat iemand goede raad heeft, gr. Karen

Groetjes Karen

2

Re: Vanillesuiker vergeten in biscuit, wat nu??

Karen, die smaakt gewoon goed hoor. Hoef je echt niet weg te gooien of overnieuw te bakken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Heb je wel gewoon suiker in het beslag gedaan zoals het hoort dan zou ik mij niet ongerust maken want het beslag wat ertussen komt is toch ook al zeer zoet h

Vele en lieve groetjes Nicole

4

hahaha Jo we waren bijna samen(1 sec)

jolanda71 schreef:

Karen, die smaakt gewoon goed hoor. Hoef je echt niet weg te gooien of overnieuw te bakken.

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Wat je moet doen??? Gewoon gebruiken....gebeurt hier regelmatig hoor... :lol:

Volg je hart...want dat klopt!

6

Je kunt eventueel nog wat besprenkelen met vanillesiroop, maar echt nodig is 't niet hoor: de meeste smaak krijgt ie gewoon van de vulling!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Geweldig zo'n helpdesk. Jullie merken al, ben niet echt een creatief bakker; volg altijd strikt de recepten en dan gaat het prima. Maar ben niet iemand die even wat bij elkaar gooit en dan kijkt wat er uit komt, helaas. Ik zal het kapsel gewoon gebruiken (suiker zat er wel in gelukkig). Had gelukkig 1 laag al op de normale manier gebakken want de braadschaal die groot genoeg was, was nogal laag. Toch nog een vleugje vanille :). Bedankt maar weer, gr. Karen

Groetjes Karen

8

Fijn dat ik het weet!
Het bakken ging hier ook met wat opstakels.
Zette alles klaar om te gaan bakken. Maizena te weinig. Gelukkig wilde een van de kinderen wel even het gaan halen. Ik kon dus doorgaan. Wilde de eieren gaan breken, toen er noodkreten naast het huis klonken: Ze was gevallen met de fiets!  Kind overeind, boodschappen gelukkig nog heel. Gauw weer verder.
Biscuit in de oven en vanillesuiker nog op het aanrecht!  :Y  :/

Groetjes Gerien