1 Laatst bewerkt door sariebary (16-11-2008 15:46)

Onderwerp: Mijn naam is Sannie en ook ik ben verslaafd

Hallo,

Zoals het onderwerp al zegt, mijn naam is Sannie. Ik ben (net) 30 geworden en het 3 jonge kinderen van 4,3, en 2 jaar oud. Nu ze iets zelfstandiger worden, er wat meer regelmaat is, wordt het wat rustiger in huis en ging ik een paar maanden terug op zoek naar een hobby. Ik kwam uit bij bakken. Tot nu toe bakte ik taarten, cakes en brownies en hield me niet zo bezig met decoreren, tot een maandje terug. Ik heb een workshop puzzelen gevolgd en ik vind het zalig. 's Avonds als de kids op bed liggen, lekker cd-tje aan en 'prutsen.
Op mijn werk heb ik al de naam van de bakster, maar nu mijn collega's foto's gezien hebben van de nog maar 2 taarten die ik versierd heb, heb ik zelfs al twee aanvraagjes. Niet dat dit mijn bedoeling is, maar het streelt wel mijn ego. En dan heb ik tenminste een doel om te bakken, want om nou altijd maar zelf alles op te eten.......
Ik heb al veel foto's van jullie gezien en vind alles geweldig. Dan besef ik ook wel dat ik nog veel moet oefenen.

Tot schrijfs

Sannie

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

2

Re: Mijn naam is Sannie en ook ik ben verslaafd

Welkom :)

3

welkom sannie

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

4

Maar oefenen is juist erg leuk en daar leer je het meest van ;) Welkom op dit te gekke forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Bedankt voor jullie reactie. Ben zo goed als elke dag wel even hier te vinden, kijken of er nog leuke tips en weetjes op staan, echt een heel leuk forum.

Groetjes Sannie

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

6

Welkom Sannie op dit gezellige forum...spiek maar iedere dag hier rond en je zult er veel van leren! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Hoi!!!

welkom bij de club en heel veel plezier met decoreren(en opeten).

groet,
saskia ( Bijzonder lekkers Voorschoten)

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

Welkom op het verslavende forum :lol:

Succes en veel bakplezier..;)

Groetjes Marlies.