1

Onderwerp: Mijn 3e Taart..een Stapeltje

Vorige week nog een 2e taart gemaakt maar die was een foto niet waard. Toch vol goede moed begonnen aan de derde en na wikken en wegen toch een stapeltaart gemaakt.

Voor mijn nichtje die morgen jarig is

http://img262.imageshack.us/img262/7914/taartjaimy004yw9.jpg

Bedankt voor het kijken ... en ik kan niet wachten tot de workshops / cursussen beginnen waar ik me voor ingeschreven heb

Groetjes
Belinda

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Mijn 3e Taart..een Stapeltje

Dat ziet er super vrolijk uit!
Veel plezier morgen bij de verjaardag!

Groetjes Tweety!

3

Hij is erg leuk geworden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Prachtig, geweldige kleuren, mooie combinatie. Mooie foto, all in all, erg leuk gedaan.

Daar zal ze vast erg blij mee zijn!! Mooi gedaan

6

Die ziet er heel leuk uit!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

7

je bent echt lekker op weg meid!!!! op naar de 4e!! enne gewoon alles posten!!

8

Deze is inderdaad heel leuk. Maar show a.u.b. niet alleen de taarten die perfect gelukt zijn maar ook de taarten die niet helemaal perfect zijn. Zodat iedereen kan zien dat er niet alleen perfecte taarten gemaakt worden. Dit om minderwaardigheidscomplexen te voorkomen. (Let wel ik spreek nu alleen voor mezelf natuurlijk). Elke taart is een foto waard.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

9

ziet er prachtig uit :)

10

Tja.. eigenlijk was hij best aardig de vorige taart..
Maar hij moest rood/wit worden dus ik wit fondant kleuren en toen de hele keuken incl mijzelf gekleurd waren kwamen we niet verder dan roze.. ik ben verder gegaan met een wit/groene taart maar toen was mijn inspiratie geheel foetsie, en kwam ook nog eens in tijdnood.. dus met roze handen snel omgekleed en opweg naar Eindhoven want de taart was voor mijn zwager, het grappige was overigens wel aan die taart dat hij ontzettend lekker was.. bbr en verse ananas, de taart hierboven is gevuld met bbr ( met een beetje mandarijntjes smaak) en chocopasta creme.. de dames (en mijn broertje) lusten geen vruchtjes in eten dus ook geen jam..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

goed gelukt zeg :Y

12

Hij ziet er goed uit hoor!

13

Bommeltje schreef:

Maar hij moest rood/wit worden dus ik wit fondant kleuren en toen de hele keuken incl mijzelf gekleurd waren kwamen we niet verder dan roze.. ik ben verder gegaan met een wit/groene taart maar toen was mijn inspiratie geheel foetsie, en kwam ook nog eens in tijdnood.. dus met roze handen snel omgekleed en opweg naar Eindhoven want de taart was voor mijn zwager, het grappige was overigens wel aan die taart dat hij ontzettend lekker was.. bbr en verse ananas, de taart hierboven is gevuld met bbr ( met een beetje mandarijntjes smaak) en chocopasta creme.. de dames (en mijn broertje) lusten geen vruchtjes in eten dus ook geen jam..

belinda.. voortaan mij mailen he!!!

Dan had ik je verteld dat je het fondant 2 dagen van te voren had moeten kleuren enzo ;)

Zoiezo is mijn ervaring dat je met marsepein iets mooiere en diepere/donkere krijgt

14

Mooie strakke taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

15

Glitter schreef:
Bommeltje schreef:

belinda.. voortaan mij mailen he!!!

Dan had ik je verteld dat je het fondant 2 dagen van te voren had moeten kleuren enzo ;)

Zoiezo is mijn ervaring dat je met marsepein iets mooiere en diepere/donkere krijgt

nee joh.. zie je die bovenste taart van de stapeltaart.. zo roze is het dus nog na een week.. ( heel potje wilton christmas red zit daar in... (500 gram fondant) maar zoals je al zei.. wellicht dat ik eens meer naar marsepein moet gaan kijken en voorgekleurd aanschaffen scheelt ook een hoop frustratie haha

16

ziet er leuk uit

17

Mooi stapeltje!

18

Wat een feestelijke taart en zo vrolijk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl