1

Onderwerp: helphelphelp wil nu weten hoe het bij jullie zit haha

ik heb dus een (klein) probleempje. Ik vind die witte taarten van jullie prachtig. Ik begrijp dat jullie daar witte fondant voor gebruiken. Ik dus ook, MAAR .... ik krijg allemaal kleine donkere haartjes,pluisjes, stofjes op het wit. Ik vind het zo lastig om het "schoon"te houden. Ik was mijn handen van te voren hoor en ik werk op een plastic buro onderlegger. Heb een pvcbuis waar ik mee uitrol en die gaat dagelijks in de vaatwasser....  Heeft iemand een tip of ook problemen hier mee...

Re: helphelphelp wil nu weten hoe het bij jullie zit haha

Ik heb dat ook, lees even mee. Maar volgens mij is het wel zo dat de rest van je marsepein net zo 'vies' is, alleen zie je dat gewoon niet. Misschien van die handschoentjes gebruiken ? misschien scheelt het nog ?? gr. Karen

Groetjes Karen

3

Dat hou je toch. Zo schoon mogelijk werken en idd, op andere kleuren zit het ook, maar dat zie je niet zo snel. Het is overal, ook op je eten dat je elke keer naar binnen schuift. Niet te veel over nadenken.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Enige tip die ik heb: let op wat je aanhebt. Een zwarte wollen trui is vragen om ellende, een witte koksbuis helpt al enorm...

Maar dan nog houd je het volgens mij.

groeten, Marieke

5

Ik heb dat ook twee keer gehad en had toen een zwarte sjaal om. Doe ik dus niet meer maar irritant is het zeker wel.

Volg je hart...want dat klopt!

6

ik heb het ook hoor maar vind het wel een stuk minder als je handschoentjes gebruikt!  maar je houd het toch

7

door het rollen wordt de buis statisch en dat trekt stof aan, dus tussendoor ontladen helpt wel

lekker duurt het langst!