Onderwerp: King van Cars,meisjes Bumba, anubisoog, afzwemmen en bloemetjes
Effe de taarten van vorige week nog showen....
De blauwe auto van de film cars graag, nou prima weer eens wat anders dan bliksem dus op zoek naar King en wat ideeetjes van het forum geinspipikt.
gevuld met bokkepootjesslagroom en chocolade mousse.
Deze mensen hadden al eens een blauwe Bumbataart gehad en nu graag een roze want de kleine werd 1, gevuld met 2 lagen chipolata en oreoslagroom en roomcreme met stukjes chocolade.
Voor het buurmeisje een anubis oog, ppffff lastig zeg de kleur vind ik iets te bruin gebleven maar ik durfde niet meer te mengen bang dat het zo'n vies kleurtje werd.
en ik was flink belabberd vorige week en zaterdags zag ik dat ik haar naam een kwart slag verkeerd erop had gezet ggrrrr. maar de buuf was hardstikke blij ermee en vond dat ik niet moest zeuren.
Mijn neefje zwom af vorige week zaterdag en omdat ik zo beroerd was heb ik er echt weinig aangedaan, dus weinig spectaculair deze taart.
gevuld met bananenbavarois en roomcreme met stukjes caramelfudge.
Zondag kwamen mijn vriendinnen taarten maken en deze taart heb ik gemaakt ( hun allemaal sintjes gepuzzeld en 1 zelfs een spongebobtaart) en deze heb ik aan een moeder van school gegeven die al weken thuis zit na een listige val van haar fiets.
gevuld met bbr met mandarijntjes en aardbeienjam
En voordat Jol321 zegt dat ik nog steeds moet leren nee te verkopen....
ik heb gisteren op mijn site gezet dat ik in december minder opdrachten aanneem!
Deze week nog druk, 2 opdrachten (3 taarten) en mijn dochter wil graag een afzwemtaartje voor haar B en deze wordt h
http://www.karenscakecreations.nl