Re: Zo schattig!
en ik doe ook mee! ik weet niet hoe het moet anders had ik het wel gedaan.
groetjes rolo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zo schattig!
en ik doe ook mee! ik weet niet hoe het moet anders had ik het wel gedaan.
groetjes rolo
Dames, bij deze..wie wil bestellen...ik doe mee!!
Kunnen we misschien verzendkosten sparen!
Heb bij het andere topic al gereageerd....hier ook maar even 
Dames, ik start wel even een besteltopic in WWW!
Ooooooooooooooooooooo, wat een lieffie!!!!
Ooohhhhh wat schattig..
Ik ga 'em gelijk bestellen.... Moet ik voor nog iemand bestellen ?
Hou er wel rekening mee dat als je iets van uit Amerika besteld je oppast dat het totaal bedrag niet zo hoog wordt dat je er hier ook nog eens belasting over moet gaan betalen. Dan kan het vordelig in verzendkosten zijn maar de ontvanger moet dan bij bezorging wel de belasting ophoesten...
zijn de verzerndkosten dan erg hoog als je er 1 bestel?
zijn de verzerndkosten dan erg hoog als je er 1 bestel?
Verzendkosten zijn 28 dollars. Dus redelijk aan de prijs als maar 1 malletje besteld.
Ik doe ook mee, als het voor de kerst mag haha
Hallo oooh ik ben helemaal verliefd op de baby! ik zal eens kijken of ik hem kan bestellen.. en als het lukt.. ligt aan het verzenden en betalen dan ga ik hem bestellen!! dus als dr nog meer mensen hem willen bestellen? mail me dan..! dan kan ik even kijken hoe of wat!
Ooooh, wat snoezig!!! Hebbe...... en laten we nou zaterdag naar B. gaan, jippie jee...Volgens mij zijn ze al uitverkocht, zodra wij de beurs betreden.
Wat een scheetje!!!!
28 dollar is wel erg veel
ik hoor net dat als je het naar duitsland of belgie verstuur dan betaal je geen belasting maar dan moet je wel weer iemand hebben die het over de grens brengt
maar ik heb ook zeker intresse
sweety schreef:zijn de verzerndkosten dan erg hoog als je er 1 bestel?
Verzendkosten zijn 28 dollars. Dus redelijk aan de prijs als maar 1 malletje besteld.
Oh ja...ik zou ook heel graag mee willen doen als het mag. Scheelt inderdaad weer verzendkosten. Wie gaat 'm bestellen?
Laat maar:o ik zie dat ik al te laat ben:/
Ik ga e.e.a. morgen bestellen... misschien wil je mailen wat je wil hebben?
hoi hoi
ik wil ook graag meebestellen !!!laat even weten wie dat gaat doen?
groetjes cindy
he allemaal, ik wil m ook wel hebben. Dus als er iemand gaat bestellen, ik wil ook wel, als de kosten niet te hoog uitvallen.
Gr. Lin
Super!! Die wil ik, net als bijna iedereen ook!!
Heel lief!
Zou d'r ook heel graag
ooooh wat ontzettend mooi en lief zeg!!! heeel gedetailleerd zo... die haartjes!!
Echt geweldig, wat een mooie details. Over deze mal ga ik ook zeker even nadenken.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zo schattig!