Onderwerp: Giraffe
Eind oktober stond er zo'n leuke giraffe in de How To's dat ik ze gisteren geprobeerd heb. Mijn metekindje vroeg namelijk een giraffe.
Het is een combinatie van uitgegleden mama giraffe en breed glimlachende baby geworden

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Giraffe
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eind oktober stond er zo'n leuke giraffe in de How To's dat ik ze gisteren geprobeerd heb. Mijn metekindje vroeg namelijk een giraffe.
Het is een combinatie van uitgegleden mama giraffe en breed glimlachende baby geworden

En die combi is erg leuk geworden.
Wat een prachtexemplaat zeg! Heel gaaf gedaan.
Wat een prachtige, leuk uitgevoerde taart. Geweldig. Hele mooie kleurencombinate. Grappige giraf daarbovenop die taart. Lijkt of zij? moe is van de hele dag achter haar babytje aarennen is. Was die in een how-to? Ga ik even zoeken.
Dank je, ben er zelf ook wel happy mee.
Die combi is toeval... ik had zo'n bolletje voor de eerste keer geprobeerd en vond het zonde om een nieuw kapsel te bakken dus had ik eerst baby op bolletje gezet en was echt geen zicht. Deze ochtend dan snel een uitgegleden giraffe gemaakt en erop gelegd en baby ernaast gezet.
@ monique : alleen de baby was in een how to. De mama heb ik daarnet rap gemaakt omdat baby op bolletje geen leuk effect gaf.
Hartstikke leuk en wat een lieve kleurencombinatie. Grappig ook trouwens. Voor eigen gebruik?
Die is echt leuk geworden!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat schattig!
Wat een ontzettend lief taartje!!
Oh heeeeel leuk moet zo om de baby lachen!
wat een schatje!
Wat een super lief geheel!!
Wat een lief taartje.
Hartstikke leuk en wat een lieve kleurencombinatie. Grappig ook trouwens. Voor eigen gebruik?
ja, is voor mijn metekindje. Ik ben nog maar net bezig met dit soort taarten dus ik maak ze nog met veel plezier ;o)
Die is heel leuk geworden, wat een schattig taartje!
Super lieve taart
Vind je giraffes echt ontzettend schattig!!
Die z is zeker van zoet? Wat een lief zoet taartje, leuk gedaan!
groetjes Colinda
wat een schatje zeg heel leuk gemaakt
Die z is zeker van zoet? Wat een lief zoet taartje, leuk gedaan!
groetjes Colinda
nee, haar naam is Zohra. en haar zus heet Zoe. dus om discussies te vermijden, is het 1x Z...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Giraffe