Onderwerp: Herfstige cakejes met sint-smaak :)
Herfst cakejes met speculaaskruiden
Gemaakt voor mijn collega's waarmee we een project doen.
Een aantal met pompoentjes:
En een aantal met paddestoeltjes:
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Herfstige cakejes met sint-smaak :)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Herfst cakejes met speculaaskruiden
Gemaakt voor mijn collega's waarmee we een project doen.
Een aantal met pompoentjes:
En een aantal met paddestoeltjes:
Bedankt voor het kijken!
Zien er super uit!
Ooh wat zijn ze leuk joh!! Super! Echt heel schattig die mini blaadjes bij je paddestoeltjes!
Leuk hoor! Vond je het ook zo leuk om te maken? Ik had voor vandaag een herfsttaart (voor een 6-jarige) en vond het erg leuk om zo lekker te freubelen.
Wat een schatjes. Erg leuk.
Erg herfstig
Leuk om te maken h
prachtig
Wat een leukerds!!
Erg leuk zeg!!! Mooi gedaan!
Echt heel erg leuk!
Heerlijk herftstig, leuk hoor
Heel leuke ccs!
Wat een schattige cupcakes, vooral het paddestoeltje.
Mooie cc's!!
wat een leukerds...
Ook eer zulke leuke cakejes
Leuk hoor! Vond je het ook zo leuk om te maken? Ik had voor vandaag een herfsttaart (voor een 6-jarige) en vond het erg leuk om zo lekker te freubelen.
Was idd. erg leuk, vooral het afmaken uiteindelijk
En dan de reacties natuurlijk ha ha. Ik had het uitgedeeld onder de collega's tijdens de vergadering om ze op te eten, roept er ineens iemand: Zeg, mensen, dit gaan we toch niet zomaar opeten zonder daar nog even goed naar te kijken!! Kreeg ook nog applaus.
En allerlei vragen: maak je dat zelf (ja)
En die pompoentjes en paddestoeltjes ook, die heb je toch niet zelf gemaakt (jawel)
Erg grappig!
ze zijn echt heel schattig. Vind het wel heel herkenbaar, die reacties. Voel me altijd een tikje opgelaten. dan roept er weer iemand met zo'n enorme uithaal; heb je dit echt zelluf gemaakt ?????? En dan ik weer heel bedremmeld; eehm, ja. Onwijs leuk hoor, al die enthousiaste reacties. Weet soms alleen niet zo goed hoe er mee om te gaan, wordt er altijd een beetje verlegen van. gr. Karen
Wauw, ze zijn h
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Herfstige cakejes met sint-smaak :)