1

Onderwerp: ouwe l*l of toch liever niet

mijn broer wordt 28 en wilde graag een taart. doe maar een ouwe l*l op de taart want dat ben ik ook (ja hij heeft nogal moeite met het feit dat hij over 2 jr 30 wordt geloof ik hihi). maar aangezien ook onze ouders op visite komen en andere mensen leek me dit geen verstandige keuze, maar wat kan ik dan wel doen dat het een echte mannen taart voor een 28 jarige!!!!
ik moet de taart vanmiddag maken, want heb morgen en zaterdag echt geen tijd alleen voor wat laatste details.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

2

Re: ouwe l*l of toch liever niet

Misschien kan het over de boeg van een soort mid-life crisis? Een oude man in een race-auto of zo? Niet echt een briljant voorstel, ik weet 't... Doe anders eens je licht op in zo'n expo-winkel ofzo, die hebben toch vaak van die geintjes voor mannen op een zekere leeftijd?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

ja die is ook wel leuk. gewoon een soort abraham taart maken.....dus even niet de letterlijke vertaling van een oude l*l maar een oude man gewoon eropzetten (puzzelen).....mmm misschien is dat wel iets.
ja die mid-life crisis begint bij hem al vroeg hoor. nee hij heeft ooit tegen zichzelf gezegd dat hij op zijn 25e wel alles voor elkaar moest hebben qua vriendin (evt vrouw), eigen huis. en hij is nog alleen terwijl zijn zus (ik dus) wel al getrouwd is, eiegn huis heeft en een kindje. dus dat vind hij erg moeilijk om dan te zien dat hij dat ook zo graag zou willen maar nog niet de juiste vrouw daarvoor is tegen gekomen. vandaar dat hij moeite heeft met zijn leeftijd.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

4

dwirp schreef:

vandaar dat hij moeite heeft met zijn leeftijd.

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen: ik had het hele jaar voordat ik 30 werd er heeeel veel moeite mee! Toen heb ik op m'n 30e een heel groot feest gegeven, en vanaf die dag is m'n leven er alleen maar leuker op geworden. :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Ik ben gewoon altijd 29 gebleven :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep