Onderwerp: Heb snel antwoord nodig....
....op de volgende vraag. Hoelang moet ik mixen bij het recept van de cupcakes van Nigella Lawson? Heb de ingredi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Heb snel antwoord nodig....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
....op de volgende vraag. Hoelang moet ik mixen bij het recept van de cupcakes van Nigella Lawson? Heb de ingredi
Weet niemand het antwoord????:(:(:(:(
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat je cakebeslag uberhaupt niet meer mag mixen als je de eieren eenmaal luchtig hebt. Alleen spatelen. Maar ik gebruik nooit het recept waar jij nu je vraag over hebt.
Maar... binnen 13 minuten h
Ik gebruik het recept altijd. Jemoet gewoon 5 minute mixen totdat het er lekker luchtig en wat witter uitziet dan hoe het er inging.
Zorg dat je boter goed zacht is!!!!
Het was niet mijn bedoeling om ongeduldig over te komen maar jullie zijn meestal heel snel met antwoorden.....
Ik mix ook meestal 4 of 5 minuten.
Bedankt voor jullie antwoorden. Hoop dat ze lukken.
Hm ik mix altijd gewoon tot alles door elkaar is.... Soms bak ik waar de kids bij zijn, en die willen dan ook altijd mixen. Dus dan wordt er langer gemixt, smaak word er niet anders van!
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat je cakebeslag uberhaupt niet meer mag mixen als je de eieren eenmaal luchtig hebt. Alleen spatelen.
Ik mix gewoon het meel en de melk er met de mixer door, geen probleem! Ik spatel alleen voor biscuitbeslag.
Cakebeslag doe ik ook alleen met mixer.
Hallo, Ik heb een bakblik van 35x25x5 gekocht en vroeg mij af wat de hoeveel heden zijn om een goed beslag te maken van fun cakes,mix voor biscuit.
Groetjes van Brenda
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Heb snel antwoord nodig....