Re: klein bruidstaartje....
CMagic schreef:mag ik vragen hoe je dat zilver zo mooi hebt gekregen en waarmee?
Het zilver heb ik gewoon gedust, de webshop is overgegaan op een ander merk, maar die zal net zo goed zijn!
Dank je wel Bien...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » klein bruidstaartje....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
CMagic schreef:mag ik vragen hoe je dat zilver zo mooi hebt gekregen en waarmee?
Het zilver heb ik gewoon gedust, de webshop is overgegaan op een ander merk, maar die zal net zo goed zijn!
Dank je wel Bien...
Wat een scheetje! Leuk wanneer je zo de vrije hand hebt zeg! Geweldige topper ook!
Groetjes, Jos
Wat een prachtige bruidstaart! Daar zullen ze vast heel blij mee geweest zijn.
Bien, wat een beauty weer. Wat een geweldige verrassing moet dit zijn geweest voor het bruidspaar!
Wauw, wat een prachtig stijlvol taartje.
Wat een plaatje om te zien, schitterend!
je hebt er echt iets moois van gemaakt!! echt super!!!
Wauw wat mooi en zo hoog, geweldig!
Gaaf zeg elke keer als ik weer een taart van je ziet krijgt het steeds meer jou gezicht!
Echt helemaal mooi! Kan me voorstellen dat het weer even helemaal als hobby voelde, heerlijk zo'n vrije opdracht. En wat een prachtige standaard, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Wat een plaatje weer Bien!! 
prachtig 
Heel stijlvol. Om die als verrassing te krijgen.....
Ik zou er bijna voor gaan trouwen 
Ik zou bijna mijn trouwerij nog een keer overdoen, al was het alleen maar voor zo'n mooie taart!
Ooh, echt geweldig, Heel mooi.
Zo'n lief klein taartje met een grote uitstraling
Hartstikke mooi lief leuk bruidstaartje!
Wat een enorm leuke bruidstaart! Die standaard maakt het af, zeker met die strik. Echt Bien
Argh, ik dacht dat ik al gereageerd had. Blijkbaar dus niet, maar ONTZETTEND MOOI geworden zeg!!!
Wat leuk dat je zo de vrije hand kreeg. Het blijft elke keer weer spannend.
Heel mooi 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » klein bruidstaartje....