1

Onderwerp: Vraagje

Ik heb laatst een nieuwe (hand)mixer aangeschaft, van de Hema. Maar heb nu een kapsel gebakken. Eerst bleef mijn "deeg" een beetje waterig en leek het niet heel veel. Het kwam ook niet veel omhoog. Maar nu wordt het heel veel deeg en is het niet waterig. Ik heb de soezie mix gebruikt ligt het hieraan? En heeft iemand misschien een foto van zijn "deeg" na het mixen voordat het in de oven gaat?
Alvast bedankt,
Laura

2

Re: Vraagje

Denk dat er toch iets is fout gegaan tijdens de bereding van je recept , want waterig wordt het echt niet.
Het wordt een heel luchtig wit schuim, eigenlijk net zoals met de mix.

3

Normaal werd het waterig (lees: niet schuimig) Ging wel altijd goed werd alleen niet zo hoog. Nu bij de nieuwe krijg ik wel een luchtig schuim. Maar dit hoort dus en is normaal? Iemand misschien toch een voorbeeld foto? Het duurde bij mij trouwens ook veel langer dan eerst, voordat de taart gaar was maar toen hij eindelijk gaar was, was de buitenkant helemaal hard. En ik heb hem misvormt toen ik het eraf wilde snijden :( Tips?

Sorry voor de vele vragen, maar ik ben bang dat ik iets verkeerd doe..

4

Als je naar de site gaat van -www.keetie.com-dan staat daar een hele how to....vanaf het eerste begin tot het bekleden!!!Hopelijk heb je hier iets aan!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Misschien vind je hier iets tussen, bij de zoekfunctie soezie mix intoetsen vind je er heel veel verhalen over :)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=37344

6

nicole th schreef:

Als je naar de site gaat van -www.keetie.com-dan staat daar een hele how to....vanaf het eerste begin tot het bekleden!!!Hopelijk heb je hier iets aan!!!

Dankjewel heel handig :D