Onderwerp: tappits
Hallo,
Ik vroeg me af welke letter tappits jullie hebben? Ik neig naar de kleine tappits omdat dat dat formaat tekst meestal wel op een taart past, maar de grote zijn ook wel mooi. Of hebben jullie 2 setjes?
Groetjes Lientje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tappits
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik vroeg me af welke letter tappits jullie hebben? Ik neig naar de kleine tappits omdat dat dat formaat tekst meestal wel op een taart past, maar de grote zijn ook wel mooi. Of hebben jullie 2 setjes?
Groetjes Lientje
ik heb zowel als
als
als
als
als
Die scheve gebruik ik eigenlijk bijna niet omdat ik ze niet mooi op een taart krijg
Er zitten ook nog wat andere tappits in mijn doosje (maar dan heb ik hier zo veel foto's staan :-D) Dat zijn er dan met figuurtjes.
Nathalie even een vraagje. Is dit het kleinste lettertype??
Ik zelf het dus afbeeldin 1 en de laatste.
@ jolanda: Ik zou voor je kersttaart (ik lees dus veel ) de rechte (de 3de foto dus) nemen die bij je andere tappits horen. Dan kan je de zin, naam beginnen met een hoofdletter en de rest met de kleine letters. Die scheve vind ik zelf niet zo fijn om te gebruiken. Zijn wel mooier, eleganter maar ze leggen zich niet zo mooi vind ik
Nou Nathalie, bedankt voor je advies. Heb ze dus mijn lijstje gezet
Ps handig dat je veel leest hoor
Graag gedaan!
zijn er nog meer mensen die tappits hebben?
Dat denk ik wel
Ik heb de Funky letters, de alphabet & number tappits en de (bijpassende) alphabet tappits lower case. Als ik de script-tappits nodig heb, leen ik ze van Mirjam Maar binnenkort toch maar mee bestellen...
ehhh ik heb ze allemaal
Grappig dat julie er zoveel hebben... Dat gaat hier de beurs nog even niet trekken. Wil het graag bij 1 setje houden. Ik vind de funky erg leuk maar lees hier op het forum dat ze niet zo bevallen. Erg moeilijk om die recht op je taart te krijgen.
Over de Alphabet & Numbers tappits , gewone hoofdletters, lees ik goede verhalen. Is dat de beste om mee te beginnen, met een mooi resultaat?
Ik heb de scheve letters, klein en groot!
Gaat goed!
De funky staan op mijn lijstje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tappits