Re: Electric Pink met een vleugje "Wendy"
allemaal mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Electric Pink met een vleugje "Wendy"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
allemaal mooi
Hoi Jolanda wat een super gave taarten weer!! Super kleur toch die electric pink en wat een toffe combinatie zo met die Zebra strepen erbij! Erg leuk. En je Bumba taart vind ik overigens ook top geworden. En de meester moet toch ook wel heel erg blij zijn geweest met zijn cadeau strik!
Wat een leuke en gave taarten,mooi gedaan hoor,toppie.
Hartstikke mooie taarten zeg, zo'n uitspring-taart wil ik ook nog eens maken !
G-E-W-E-L-D-I-G....vooral de stapeltaart! Enne..Bumba is goed gelukt!
Tjonge had ik ze ook nog bijna gemist. Maar goed dat ik nu nog ff snel om ut hoekje kom kijken.
Vind de zebraprint ook geweldig en de kleuren bij elkaar van de bovenste pr8ig! Heb je later met het sugargun het zwart nog om de punten gefrutseld?
De bumba is super!!!!! Niets op aan te merken.
De strik is ook fantastisch Jol! W
Wauwie, mooie taarten!
Ik vind je electric kleuren erg mooi; waar koop je die?
En je Bumba vind ik ook erg leuk geworden, lekker roze 
Heb je later met het sugargun het zwart nog om de punten gefrutseld?
Inderdaad.
Ik vind je electric kleuren erg mooi; waar koop je die?
Petra (Taart en decoratie) en Maak je taart verkopen deze kleur.
Bedankt weer voor alle leuke reacties!
Allemaal prachtige taarten! Ben helemaal gek op de electric pink, hoe feller hoe beter! De taart voor de meester is ook helemaal geslaagd wat mij betreft: goede kleurencombi. En bumba, tja, die blijft gewoon leuk, ook al komt ie voor de weet ik hoeveelste keer voorbij. Dus 3 maal compliment!!!!
Heel erg mooi, ik vind vooral je strik helemaal het einde!
Ook je stapel is schitterend en bumba is natuurlijk ook helemaal top
Kan geen keuze maken denk ik... ehm jee ja.. Allemaal helemaal
fantastisch 
Wat een mooie taarten!
Die Electric pink is helemaal geweldig, joh!
Alle drie zijn ze erg mooi
!
Prachtige taarten. Hoe heb je de bovenste en middelste van de stapeltaart bekleed?
Die flappen weet ik wel, maar hoe krijg je zo mooi 2 kleuren aan de zijkant, zonder dat ze in elkaar overlopen?
Ziet er mooi uit!
Prachtige taarten. Hoe heb je de bovenste en middelste van de stapeltaart bekleed?
Die flappen weet ik wel, maar hoe krijg je zo mooi 2 kleuren aan de zijkant, zonder dat ze in elkaar overlopen?
Voor de zebraprint heb ik eerst een lap wit (marsepein gemengd met fondant in mijn geval) uitgerol en uit een zwarte lap de sliertjes uitgesneden. Deze op de lap wit gelegd in een cirkel en voorzichtig in het wit gerold.
De bovenste taart is in roze bekleed. Omdat ik meerdere lagen nodig had voor de flapjes heb ik een extra roze stukje voor het middenstuk op de taart gelegd (met bakpapier), toen de hele roze lap erover heen en van wit nog een lapje. Dit weer afgewerkt met een zwart biesje uit de sugargun.
Is het te volgen?
Helemaal duidelijk. Geweldig, ga ik ook proberen.
Bedankt.
Super!! echt stuk voor stuk!
Wauw, wat een mooie stapel! En hele mooi kleur ook 
Leuke Bumba, mooie striktaart en een fantastische stapel! Mooi design, mooie kleuren en een lekker ventje 
Heel mooi allemaal!
Super, ben erg weg van je strik! Zo kan je de matjes ook gebruiken natuurlijk!
Wow wat een mooie taarten. En die strik met die reli
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Electric Pink met een vleugje "Wendy"