Onderwerp: Platte 3D cars!
Graag een carstaart en dan Bliksem voor ongeveer 16 personen. Verder had ik eigen invulling en dit is hem geworden! gevuld met aardbeien vlaaivulling en botercreme

"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Platte 3D cars!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Graag een carstaart en dan Bliksem voor ongeveer 16 personen. Verder had ik eigen invulling en dit is hem geworden! gevuld met aardbeien vlaaivulling en botercreme

Waaauw, knap!!
Heel erg mooi gelukt!SUPER
Amaiiiiiii, die is mooi zeg.................
SUPER MOOI!!!!! Knap hoor!!
Oe gaaf! Ik vind het leuk dat we nu weer andere vormen van de Carstaart gaan zien, volgens mijn is iedereen Cars-moe 
Wow wat prachtig!! Ik dacht dat die eerste foto een puzzelplaatje was...zo mooi heb je m dus gemaakt!
Allemachtig wat een gave taart zeg. Heel mooi gemaakt.
Oh wauw, Anke hij is weer schitterend!!
Sow!!!
Die is echt weer heel goed gelukt!!
Stoer!!
Jhee wat is die mooi zeg...
Zo die is echt mooi, knap zeg!
Wauw joh wat is ie gaaf geworden!! Super gedaan meid! Je maakt altijd zulke mooie taarten een feest om naar te kijken 
nou, dit vind ik nog eens een leuke cars. maar hoe bereken je dan hoeveel stukjes er uit kunnen?
Schitterend! zoooo netjes....zooo leuk!!
oooo, die is leuk! Wat een diepte heb je erin gekregen! Heel leuk gedaan hoor! En netjes ook!
Groetjes, Jos
Super zeg, weer eens wat anders. Hij is echt heel goed gelukt. gr. Karen
hij is super 
Echt... ik vind m echt ongelofelijk mooi geworden!!!! WAUW!!!
nou, dit vind ik nog eens een leuke cars. maar hoe bereken je dan hoeveel stukjes er uit kunnen?
Het plaatje van cars is dan super groot gecopieerd en aan de hand daarvan kijk ik
hoeveel ik eruit kan halen en anders moet het plaatje nog groter en als het genoeg is kijk ik welk cakevorm ik kan gebruiken....hopelijk snap je het???
yep ! snap het, dank je wel 
Wauw hij is super!!!!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Platte 3D cars!