1 Laatst bewerkt door nikky (11-11-2008 16:24)

Onderwerp: JaJa... ook al Nieuw .. !! <-

hallo,

ook maar even voorstellen.. al keek ik stiekem wel al mee met dit superleuke forum!
ehmmm ben nikky, heb een dochtertje van bijna 15 maandjes.
met haar verjaardag was ik op zoek naar een leuke taart geen saaie van de hema.. hahaha... die hebben jullie vast vaker gehoord.. :-) en zo ben ik terrecht gekomen bij Glitter... Anne... :-) die een fantastische mooie taart voor mijn dochtertje en mijn vriend heeft gemaakt! iedereen was zo enthousiast en vond het zo mooi en zonde om op te eten... en mij leek het natuurlijk ook zo leuk om dat nou volgend jaar zelf te kunnen doen voor mijn dochtertjes verjaardag :-)
zo ben ik workshops gaan doen... en heb ik nu 3 taarten gemaakt hihihi nog lang niet zo mooi als Anne en als jullie!! my god wat maken jullie mooie taarten!
natuurlijke begonnen met de 1e spulletjes bij de webshop te kopen... meteen 90 eu armer.. maar goed... ik vind het super om te doen en hoop over een poos net zo goed als jullie te zijn hihi.. al moet ik nog heel veel leren!!
anne gaat me ook een stuk op weg helpen dus hoop straks mijn creaties ook te tonen aan jullie hihi
nou ik ga gauw stoppen de tekst word alweer veel te lang..

2

Re: JaJa... ook al Nieuw .. !! <-

Leuk om te lezen dat Anne je aangestoken heeft. En natuurlijk van harte welkom hier. Heel veel decoreer en bakplezier. Maar dat gaat vast lukken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Welkom op dit o-zo verslavend forum...:lol:

Succes en veel bakplezier.....

Groetjes Marlies

4

welkom :)

5

dank jullie wel!

6