1

Onderwerp: Wie denkt er even mee?

Ik mag voor het eind van de maand een taart maken voor iemand die uit de gevangenis komt. Hij wil de taart maken voor zijn collega's van een bloemenwinkel, om te vieren dat hij vrij is. Nou dacht ik al aan een gevangenis waarvan 2 tralies verbogen zijn, een boevenpakje wat op de grond dwarrelt, een kogel aan een ketting en een vijl. De tralies wou ik dan nog bekleden met een zoet rozenstruikje (in het kader van de bloemenwinkel).
Waar denken jullie aan als je aan de gevangenis denkt?

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

2

Re: Wie denkt er even mee?

Nou als ik eerlijk mag zijn vind ik je idee super en zou het resultaat hiervan wel willen zien.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Wil hij wel een gevangenis taart?
Als hij dat wil dan vind ik je idee super!!

“You know you are getting old when the candles cost more than the cake.”
Taartenhof

4

vraag ik me ook af.... Wil hij wel zo'n taart? Ik vind je idee helemaal geweldig hoor, echt super. maar kan me ook voorstellen dat zoiemand daar niet bij stil wil staan.

5

Raven schreef:

Wil hij wel een gevangenis taart?
Als hij dat wil dan vind ik je idee super!!

Ja, ja, hij zag daar de humor wel van in!

Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

6

oh sorry, we schreven op hetzelfde moment.

Nou meid gelijk een mooie kans om zo'n prachtige crea te maken en natuurlijk hier te laten zien (want ik bedoelde het niet vervelend hoor)

7

Lientje schreef:

oh sorry, we schreven op hetzelfde moment.

Nou meid gelijk een mooie kans om zo'n prachtige crea te maken en natuurlijk hier te laten zien (want ik bedoelde het niet vervelend hoor)

Geeft toch niks? Ik vind het juist fijn als mensen meedenken. Stel dat ik er nog niet aan had gedacht, dan had ik mooi een flinke flater kunnen slaan.

Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

Volgens mij is jouw eigen idee hartstikke leuk en heb je helemaal geen hulp nodig om mee te denken, gewoon aan de slag ermee!! :)

Groetjes Renske

9

Ja, doen het is een heel leuk gaaf idee....;)
En zeker als hij de humor zelf ervan in ziet......
Wel de taart showen ik ben erg benieuwd naar het resultaat....

Groetjes marlies.