Onderwerp: Kijk wat er vanavond bij mij achter de voordeur staat...
voor alle zingende kindertjes met hun lampionnen! Het heeft wat voeten in de aarde gehad (zie mijn babbel na het bakken), maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kijk wat er vanavond bij mij achter de voordeur staat...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor alle zingende kindertjes met hun lampionnen! Het heeft wat voeten in de aarde gehad (zie mijn babbel na het bakken), maar uiteindelijk is het toch gelukt.
ohhhh....lampionnetjes.....ik kom langssssss....:lol:
Gaafffff....:lol:
Groetjes Marlies.
Oh,ze zijn heel erg leuk geworden!!!
Ga je ze gewoon zo meegeven of pak je ze ook nog in??
Erg leuk!
Oh, wat zijn ze leuk geworden!!
hele leuke lampionnetjes!
Wat leuk bedacht zeg. Erg gaaf.
ze zijn echt superleuk!!
Leuk zeg!!! Hoeveel heb je er gemaakt? Hier komen altijd heeeeeeel veel kinderen langs...:) Dus ik ben er niet aan begonnen!!
Leuk zeg!!! Hoeveel heb je er gemaakt? Hier komen altijd heeeeeeel veel kinderen langs...:) Dus ik ben er niet aan begonnen!!
Hier komen er juist altijd heel weinig kinderen. We wonen hier in het oude gedeelte van het dorp en iedereen woont/loopt bijna in de nieuwbouw. Heb dus 12 zakjes gemaakt met voor ieder 2 cakejes.
En mochten er toch ineens meer kinderen langskomen dan heb ik nog chocoladewafeltjes in huis!
super leuk....
wacht maar tot ze er weet van hebben dat jij muffins uit deelt. Dan ineens is het heel druk bij jou aan de deur hahaha. Het is dat het een beetje te ver lopen is anders was ik ook mooi een liedje komen zingen aan jouw deur
Die zijn echt zo leuk!
Jaa, gelukt! En superleuk!
Wat superleuk gedaan met die lampionnetjes! Als dit de plaatselijke pers maar niet haalt, dan kun je volgend jaar wel meer gaan bakken! Een omweg waard.....
Het is dat je zover weg woont maar anders.................
o sh*t, is dat vanavond?
whahaha, he-le-maal vergeten..
hopen dat ze niet met al te grote getalen aan de deur staan straks.
vind het wel supercupcakes geworden!
Ennnnn..... zijn ze al op???? zien er erg leuk uit.
Gr. Lin
jaaaa superleuk!!!!
wilde bijna mijn vrienden bij je lang sturen
LEuK! Dat wilde ik dus ook doen, maar vaak eten kinderen het hier in de buurt niet op, omdat ze alleen maar snoepjes in verpakking aan mogen nemen
LEuK! Dat wilde ik dus ook doen, maar vaak eten kinderen het hier in de buurt niet op, omdat ze alleen maar snoepjes in verpakking aan mogen nemen
Ik had ze netjes in cellofaan verpakt.
hahahaha ja zo kan je het ook bekijken
Maar ze zien er lekker uit hoor! Ze zijn allemaal al weg zeker
Oke ik begin even met zingen........
Sinte sinte maarten de koeien hebben staarten
meisjes hebben rokjes aan
daar komt sinte maarten aan!!!!!!!
Leuk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kijk wat er vanavond bij mij achter de voordeur staat...