1 Laatst bewerkt door amvleugel (11-11-2008 00:37)

Onderwerp: Konijnen of hazen bakblik of konijnentaart

Help!!! Mijn zoon wil graag een taart a la waterschapsheuvel. Die film met die konijnen dus. MMMM het kan nu nog. Hij wordt 8 over twee weken. Maar ik heb geen konijnenvorm of hazenvorm. Wel die paashazenvorm van de lidl van dit jaar. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan maken of waar ik een konijnenvorm of hazenvorm kan lenen, overnemen, kopen enz. Ik weet het niet meer en wil hem zo graag verrassen met een konijnentaart. Ook ideeen van hoe je een konijn uit een cake zou kunnen maken zijn welkom. Kortom HELP!!!!!!!:(

2

Re: Konijnen of hazen bakblik of konijnentaart

Wil je echt voor 3D gaan?

Anders zou je toch gewoon een puzzel of geboedseerde konijntjes kunnen maken?

Misschien inderdaad een idee om een puzzelplaatje te doen ?? Lijkt me makkelijker om dan het thema erin terug te laten komen. Onder de volgende link vind je een paar mooie plaatjes van de film
http://www.imdb.com/media/rm3625885440/tt0078480

Groetjes Karen

Groetjes Karen

4

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb een bakblik in de vorm van een konijntje. Mag je zo lenen van me

There`s a skinny woman inside me, crying to get out. I usually shut her up with cookies.

Een mooie boltaart (groen als gras) met misschien wat bloemetjes, konijn(tjes) boetseren en uit de taart laten springen, daar is ergens een howto van, kan em ff niet vinden...

Groetjes Renske

Als je een voorbeeld/plaatje van een waterschapskonijntje hebt zeg maar, dan copieer ik die tot groot formaat. Bak vaak 2 grote rechthoek cakes en leg het uitgeknipte patroon erop, snij hem daar langs af, verder gewoon vullen en bekleden en dan het patroon verder uitknippen en te werk gaan als puzzelen zeg maar, alleen dan in het groot. Werkt voor mij altijd goed! Veel succes!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

7

Leuke ideeen hoor. Ik denk dat ik inderdaad toch maar ga voor het zelf maken van marsepein. Maar moet er dan tylose in als je konijntjes maakt? In verband met de staande oren??????

Angelique Vleugel