Onderwerp: Electric Pink met een vleugje "Wendy"
was DE kleur van dit weekeinde!
Voor de 16-jarige dochter van mijn vriendin deze stapel gemaakt. Zij koos een voorbeeld van Cakecentral met een uitspringend mannetje naar het voorbeeld van Wendy. Op de foto lijkt het mannetje naar achteren te hangen, maar dat was niet zo. Zijn rechterarm ging wel even zwaaien tijdens het maken van de foto....

Onderlaag gevuld met citroenkwark/lemoncurd/bc en getrempeerd met Limoncello, midden met bokkepootjesslagroom en kersenvlaaivulling getrempeerd met Amarettosiroop en bovenste met bc, bokkepootjeskruimels en kersenvlaaivulling.
En voor de 2e keer voor een echte onbekende (buurvrouw van de Assepoester-taart) een Bumbataart ook naar voorbeeld van Wendy, maar dan wel graag in het roze en Bumbalo erbij. Voor mij de eerste keer Bumba.

De taart is gevuld met 2 lagen bonbonblocmousse en 1 laag bc, getrempeerd met chocoladesiroop. Tonnetje en mepper gevuld met bc en aardbeienjam. De volgende keer tonnetje van cake maken....
En voor de 30 jarige meester van mijn oudste zoon een paar dagen geleden nog een kleintje gemaakt

Bedankt weer voor het kijken!

(een kleur van Americolor)