Re: Hartjeskoekjes
Wat een leuke koekies! Ze zijn ook super netjes gespoten! Heel knap, want icing en ik...? Vooral de stipjes vind ik erg knap!
groetjes Sas
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hartjeskoekjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een leuke koekies! Ze zijn ook super netjes gespoten! Heel knap, want icing en ik...? Vooral de stipjes vind ik erg knap!
groetjes Sas
Ze zijn ook hardstikke lief en mooi!
He leuk verzonnen zeg! Voorla die met die streepjes en met bolletjes en een mooie krul
Heel erg mooi. Hoe brengen jullie het glazuur aan op de koekjes?
Heel erg mooi. Hoe brengen jullie het glazuur aan op de koekjes?
Met een spuitzak met verschillende spuitmondjes (Wilton nr. 1, 2 en 3) Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een cornetje vouwen!
Wat een schatjes!
Ben gek op dat hardroze met wit!
Erg mooi!
Ach wat zijn die leuk zeg!!!
Zou het versieren ook kunnen met gewone glazuur (dus poedersuiker met water) of zou het enkel kunnen met Royal icing? Ik wil ze zeker ook eens gaan maken!!!
Heel erg leuk, niet alleen voor jezelf maar ook om als cadeautje te geven! (of te krijgen, maar dat zit er hier denk ik niet in )
Zou het versieren ook kunnen met gewone glazuur (dus poedersuiker met water) of zou het enkel kunnen met Royal icing? Ik wil ze zeker ook eens gaan maken!!!
De ervaring die ik met gewoon glazuur heb is dat het na een tijdje gaat uitkristalliseren. Dan krijg je zulke lichte vlekjes erin, en das minder mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hartjeskoekjes