1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (09-11-2008 10:14)

Onderwerp: littlest petshop

ik vind hem zo leuk geworden, de versiering op de randen en hoeken was niet eens echt nodig w.b. afwerking (eindelijk ;) ) maar had ik al zo in mijn hoofd zitten. ik ben zo blij met de impressiematten die ik op de beurs gekocht heb. met die matten geef je een redelijk eenvoudig ontwerp al snel een luxere uitstraling. was overigens wel bang dat de figuurtjes erg zouden vervormen met het bekleden van een 4 kant, maar dit vond ik eigenlijk best meevallen ;). ik heb hem gisteravond laat met mijn zoon collin (9) gemaakt. hij heeft de pareltjes op de bloemen gedaan. hij wil altijd zo graag helpen. ben altijd wel als de dood dat hij dwars door de taart heen gaat. hij friemelt altijd aan alles wat los en vast zit namelijk. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/342360892.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/342360801.jpg
de afmeting van de taart is 26x26 cm en het plaatje van het petshop diertje is ongeveer 12 cm gevuld met een aardbeienvlaaivulling en een vanillecreme, getrempeerd met een grenadine siroop.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: littlest petshop

erg leuk taartje, de vormpjes van de mat zijn inderdaad nog super scherp! knap hoor, zeker bij de hoeken!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

aaaaah wat een schatje!!! idd erg leuk dat motief!en de bloemtjes zien er super uit dus ook complimentje voor je helper! ;)

groetjes Ellen

4

ooooo, wat een snoepje!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Het is een schatje!!!

Mooie strakke taart!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Wat een lievie zeg..

7

Superleuk!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

8

Wat een scheetje.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

ik ben trouwens erg benieuwd naar de reactie van de opdrachtgever als ze hem op komt halen van de week (gaat nu eerst de vriezer in) zij haalt normaal altijd een taart bij een (bevriende) bakker voor 25 euro en schrok toen wel van mijn prijs voor een taart. maar normaal krijgt ze er een slagroomtaart voor met een geprint plaatje op een witte chocolade tablet. zij is ook een moeder van een kindje uit Collin zijn klas, dus voor mij kan het erop of eronder zijn w.b. reclame ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Nou Kwebbel, maak je maar op voor een drukke tijd. Die moeder gaat helemaal uit dr plaat als ze die taart ziet!

Echt gaaf , nou ben ik ook overtuigd, ik zet die matjes op mijn verlanglijstje!!!

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

11

Heel erg leuk geworden! Dat relief is echt nog mooi zichtbaar, en je kleurencombi is ook heel mooi. Knap gedaan hoor. Weet zeker dat degene die de opdracht heeft gegeven niet weet wat ze ziet, krijg je het n

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

12

Ahhhhhh, die is schattig zeg! Hele mooie kleuren en superstrak afgewerkt :Y En handig hoor, zo'n hulpje :D

Groetjes,
Bianca

13

wat leuk om te zien hoe het uiteindelijk geworden is! staat mooi met dat paars!
mooi geheel geworden!! :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

14

prachtig :thumb:

15

prachtig, ik ben helemaal weg van dat matje!  ... waar heb je 't gekocht, want het komt me helemaal niet bekent voor...

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

16

belluna schreef:

prachtig, ik ben helemaal weg van dat matje!  ... waar heb je 't gekocht, want het komt me helemaal niet bekent voor...

http://www.taartendecoratie.nl/product_ … 06af3ee5e0

17

Ik vind hem echt geweldig mooi! Je zoon heeft ook goed geholpen met de pareltjes zeg!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

18

wauw mooi zeg! echt prachtig strak!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

19

kwebbel ik vind hem prachtig erg leuk ben ook erg benieuwd naar de reaktie van de klant mag ik vragen wat je voor deze taart hebt gerekend om een beeetje te vergelijken wat ze gewend is die 25 euro bij de bakker

20

ja hoor dat mag....ik heb hier totaal 40 euro voor gerekend, eerlijk gezegd vind ik dat nog te weinig als je ziet hoe lang ik er mee bezig ben geweest....mixen, bakken, vullen en afsmeren, zoeken naar geschikt plaatje 1,5 uur alleen al wezen puzzelen, dan nog verder afwerken. enne... daarna nog een half uur ofzo de hele keuken schoon maken... nee met knippen verdien ik sneller mijn geld en kost het mij geen materiaal ook :S maarja dit is ook zoooooooooooo leuk om te doen he....

21

H

Mijn website: Presentaart

22

oke idd dat vind ik niet te duur eh...........knippen ik wist niet dat je ook kapster bent.
maar ik ben echt heel benieuwd hoe je klant gaat reageren ik ga er vanuit dat ze hem prachtig vind

23

rietdhg schreef:

oke idd dat vind ik niet te duur eh...........knippen ik wist niet dat je ook kapster bent.
maar ik ben echt heel benieuwd hoe je klant gaat reageren ik ga er vanuit dat ze hem prachtig vind

nou, eigenlijk ben ik dus kapster en maak toevallig ook taarten ;) :D

24

Het resultaat is heeeeel mooi geworden!

25

Hij is ook heel mooi geworden, lijkt bijna wel een dummie

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com