Re: Geld in de taart voor een vriendje van ons.
Jouw idee is trouwens ook een leuke suprise voor sinterklaas 
www.taartenvanmanika.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geld in de taart voor een vriendje van ons.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja soms heb ik toch goede ideeen. Sta je versteld van he Maan 
Ja soms heb ik toch goede ideeen. Sta je versteld van he Maan
Kan alleen dit zeggen :
Aaaaah dat is nog eens lief 
Aaaaah dat is nog eens lief
Zo nu en dan ben ik dat wel eens 
Wat een leuk idee zeg!!
Leuke taart ook en mooi geboetsserd poppetje!
Heel erg leuk gedaan! (Alleen vroeg ik me af of het tientje er heel uit komt, want lamineren zit meteen vast aan het papier/geld...of zie ik het misschien fout? haha)
Heel erg leuk gedaan! (Alleen vroeg ik me af of het tientje er heel uit komt, want lamineren zit meteen vast aan het papier/geld...of zie ik het misschien fout? haha)
Het is wel gelukt om het geld er netjes af te halen. Het bleef wel iets plakken. Dus misschien de volgende keer geld inpakken en dan lamineren. Hij vond het wel geweldig om een cadeautje in een taart te krijgen. Het manneke vond hij ook geweldig. Die heeft nu een speciaal plekje op een kast.
Hihi die vraag had ik op pagina 1 al beantwoord

Wat leuk zeg!
Mmm, aangezien ik nog niets heb gedacht (tenminste, niets wat uitvoerbaar is voor mij), vind ik dit wel een h
Ja lijkt mij ook leuk maar dan wel een lekkere dunne slappe binnenkant.. Hihi.. Moeten ze soppen..
Nee is ook zonde van de taart. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geld in de taart voor een vriendje van ons.