1

Onderwerp: Spuiten .... pfff......

Op t&t rozen en narcissen leren spuiten met icing, dus dat moest thuis natuurlijk nog eens geoefend worden. Valt nog niet mee!!!
De narcissen liggen nog lekker te wachten maar een paar roosjes vast verwerkt op een lekker taartje voor dit weekend.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JG6DFYRO.jpg

En deze had ik laatst al eens gemaakt maar nog niet laten zien:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RHU3YHAQ.jpg

Bedankt voor het kijken !

2

Re: Spuiten .... pfff......

Ik vind ze super gelukt! Knap hoor

3

De rozen zijn heel mooi. Wat voor icing recept gebruik je precies daar voor? Ik heb het eergister n.l. ook geprobeerd met icing van eiwitpoeder maar toch zakten de blaadjes in. En de icing was ook wel redelijk stijf.

4

Hoi Marianne,  ik heb gewoon standaard recept gebruikt; 500 gr. poedersuiker, 60 ml. water en 10 gram eiwitpoeder.  Het moet echt wel zo stijf zijn dat je het er eigenlijk bijna niet uit krijgt, kreeg er een zere hand van!!
Als het te slap is dus meer poedersuiker toevoegen, of wat ik ook wel heb gehoord is iets meer eiwit poeder.
Ik heb bij t&t trouwens ook geleerd om eerst een heleboel kegeltjes te spuiten zodat die een beetje hard kunnen worden en er dan pas rozen van te gaan spuiten. Daarmee voorkom je ook dat de boel in zakt. Vond het wel ideaal werken!!
Succes de volgende keer!!

5

Mooi hoor!

Groetjes,
Bianca

6

zien er goed uit...

7

Mooi! Rozen spuiten vind ik echt helemaal niks, het lukt me voor geen meter. Deze zijn een stuk beter!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Mooi gemaakt. Heel mooie gespoten rozen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Mooi :Y

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

10

Ik vind je roosjes erg knap, ik doe het je niet na!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

11

Heel erg mooi!! De eenvoud siert deze taart!  En wat heeft de taart een mooie kleur groen!! Welke kleur is dat?

12

erg mooi hoor moeilijk he als je een workshop hebt gedaan dan vervolgens het thuis na doen

13

Heel mooi hoor. Ik ga ook maar eens zo'n workshop volgen denk ik :)

14

gaaf hoor! Dit is bij mij altijd draaaaaama. whihi... ik vind het heel knap!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

15

amateurtje schreef:

En wat heeft de taart een mooie kleur groen!! Welke kleur is dat?

Geen speciale kleurstof... had gewoon groene marsepein van de shop gemengd met blanke en toen een beetje zwart erdoor, dan krijg je zo'n soort 'oud' groen of 'leger' groen.