Roggeknorrie schreef:Ziet er echt heel leuk uit en de kids hebben zo ook wat aan het poppetjes.....voor kinderen vind ik zelf het plastic gebeuren geen probleem hoor!
Ik vind het altijd wel leuk om dingen zelf te maken. Maar ik moet zeggen, dat in dit geval erg blij was dat ze deze toppers had aangeschaft. In eerste instantie kwam het pakket maar niet binnen (had het ruim een maand geleden al besteld in Amerika) en toen ik voorstelde om dan zelf spidy hoofdjes te maken of zo, had ze (opdrachtgeefster) toch zoiets van laat maar, doe maar gewoon de taart en we zien wel. Vrijdag kwam ik op dat feestje en zag ik allemaal spiderman bekers en bordjes etc. Dus ik vroeg haar naar het pakket, bleek ze de avond tevoren rond 21.00 uur binnen gekregen te hebben. Dus heb haar aangeboden om alsnog de cc's voor haar te bakken, en dat vond ze toch wel leuk. Maar als ik dan alsnog spidys had moeten maken,... denk niet dat ik er dan aan begonnen was hoor.
Dus langleve plastic figuurtjes, en de kids hebben nog wat om mee te spelen daarna