Re: stapeltaart geboorte
Waaauw, erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » stapeltaart geboorte
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waaauw, erg mooi!
Wat een droppie. Heel lief!!!!
Wat een mooie topper heb je gemaakt,zeg,echt een plaatje,toppie.
oh Dewi wat een prachtige taart!! Wat een waanzinnig gave topper heb je gemaakt!! Ik vind m zooooo snoezig!!! Ik denk dat ik dit de liefste babytopper vind die ik heb gezien!! Heb je er geen how to van??? Zou hem graag ook ooit eens maken!! TOP!
bedankt allemaal voor de complimenten. Ik weet zo niet hoe ik een how to moet maken maar ik kan wel ff uitleggen hoe ik het heb aangepakt voor diegenen die het graag willen maken.
Hieronder heb ik even snel een schets gemaakt van de onderdelen die je nodig hebt.
De onderdelen zijn allemaal gemaakt van gumpaste en deze heb ik mbv de gun zo dik kunnen spuiten. Deze heb ik op de tekeningonderdelen gelegd en 2 dagen laten drogen.
Het in elkaar zetten gaat best eenvoudig. Je moet het rechthoekje tussen de twee grote scrolls plakken, ik gebruik hiervoor royal icing (plakt beter en is lekker dik), dit weer laten drogen, liefst 1 dag. Dan de grote scroll bovenop de rechthoek plakken, dit ook weer laten drogen 1 dag. Bovenop de rechthoek mooie grote bloemen plakken net als voor de hanglamp, deze moeten alleen wel kleiner zijn dan die voor op de rechthoek. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, hahaha.
Succes, ben benieuwd hoe die van jullie eruit komt te zien.

prachtig wiegje, dit gaan we nog zien 
ooooh dat wiegje, wat mooiiii (en ik ben niet de enige die dat vind!) How to???? please??? 
oeps pagina twee....even doorlezen el.... 
anyway: FIJN EEN HOW TO!! 
ik had het wiegje hier al eens eerder gezien geloof ik, en toen vond ik em ook zo geweldig. heel origeneel en lief
mooi gedaan!!!!
Wat een shitterende bloemwieg heb je gemaakt. Ontiegelijk origineel, die ga ik opslaan hoor, misschien komt het nog es uit.
idd, hoe doe je dat. Alles bedoel ik, met een baby erbij, geweldig. En een schitterend, origineel wiegje.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » stapeltaart geboorte