Onderwerp: Op verzoek van Jol, mijn laatste taarten
Sorry, ik liep wat achter, maar met de beurs en de nasleep ervan, kwam het er niet van taarten te posten. Het taarten bakken ging wel gewoon door.
Ik maak eigenlijk geen kleine taartjes meer, maar voor 1 maak ik een uitzondering. Het is zo'n schat van een man en toen ie met deze opdrachten kwam kon ik niet weigeren, de teksten zijn van hemzelf

Toen ie het eerste taartje kwam halen, stonden de tranen in zijn ogen en kreeg ik 3 zoenen, bij het tweede taartje geen tranen maar wel weer die welgemeende zoenen. Heerlijk om voor hem taarten te maken!! Ook leuk om te zien dat na 24 jaar hij nog steeds verliefd is op zijn meisje!!
En toen kwam de beurs, dit was mijn dummy

Tussendoor nog een diddlina en een vliegtuigtaart, maar geen foto's van gemaakt.
Maar wel van deze.........piratentaart voor Jo, inspiratie van het forum

En dan dit weekend, 2x 3d cars taarten, maar dat zijn copietjes van vorige, een dino taart, niet mijn ding, volgende week helaas weer een...

en dan vergeet ik nog bijna een Hello Kitty taart..

en de laatste in de rij, een taart voor een kraamfeest, de sterretjes zijn van wendy, die vond ik zo leuk op haar taart

met 30 bijbehorende cupcakes..

En dan kwam vandaag ook nog eens mijn bestelling uit Engeland binnen en moest ik zo'n 25 enveloppen klaar maken.
Volgende week gelukkig 'maar' 3 taarten en dan tijd om te relaxen....Birmingham!!!

(al weet ik wel hoeveel slaap uur er in jou nacht zitten, kom je regelmatig tegen heeeeel laat
)