1

Onderwerp: kersttaart ideeen uitwerken hulp nodig

Voor kerst wil ik een vierkante taart maken met een grote kerstboom in het midden en een treintje erom heen, zo een echt typisch kersttafereel.

Nu wil ik heel graag aan 1 kant van de taart van iets een soort voorkant van een open haard maken waar dan de sokjes aan hangen maar ik zou niet weten van wat. Een stuk cake lijkt me te zwaar zo op de rand maar als het te ingewikkeld is hoeft het niet.

Nog een idee is om een vierkante taart op zijn kant te zetten en dan een gat erin te maken alsof het een open haard is en daar dan het been en de billen van de kerstman uit te laten komen, ik denk gemaakt van marsepein, alsof hij uit de schoorsteen komt, vraag mij alleen af als ik dat been etc. zo uit de schoorsteen laat hangen of het dan niet te zwaar wordt en hoe zou ik zoiets kunnen vastmaken in de taart...En als je een vierkante taart op zijn kant zet is hij denk ik te klein voor 25 man.

2

Re: kersttaart ideeen uitwerken hulp nodig

Misschien kan deze je inspireren ?

kerstdvd Wendy

3

hey geweldig !!! Zoiets ja...die dvd ga ik zeker bestellen, bedankt voor de tip !

4

Op CakeCentral heb ik ook kersttaarten gezien met helemaal aangeklede open haardjes erop. Misschien daar eens kijken?