Onderwerp: zo verliefd..
.. op de cakejes van Babs dat ik ze heb nagemaakt voor de tweeling van mijn nicht en haar man. De kindjes heten Maarten en Anne.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » zo verliefd..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.. op de cakejes van Babs dat ik ze heb nagemaakt voor de tweeling van mijn nicht en haar man. De kindjes heten Maarten en Anne.
Wat verschrikkelijk schattig. Vind die kleur botercr
Die zijn echt superlief!
Oh wat een liefjes! Knap gemaakt Ook erg leuk dat er af en toe een 'echte' ( zonder baby) tussenligt!
Hahaha wat leuk zeg!
Geweldig...
wauw wat een schatjes
Heel schattig!! Mooi gedaan !!
Ohhh wat een scheetjes....:lol:
Hele leuke gaveCC.
Groetjes Marlies.
Grappig zeg!
Die ene is ook erg leuk op de foto gezet,
zo met die groene lijntjes!
Ze zijn ook superlief!
helemaal geweldig gave kleuren
Wat een lieve cc's en de baby's zijn ook erg sweet.
Ach gossie wat een scheetjes.
Om op te vreten gewoon, haha! Complimenten hoor, ze zijn echt heel schattig!
Jeetje zeg, 6 dagen na de geposte datum en ik zie ze nou pas. Duh wat een doos ben ik toch. Maar ben erg blij dat ie weer even bovenaan stond hoor.
Te gek gemaakt, en cool dat je die glitters er bij hebt gebruikt, is het toch weer net een ander effect.
Mooi! Eentje om te onthouden
wat een dopjes zeg mooi gedaan
Goed dat je de letters erbij heb gezet, want wie nou wie is, dat zie ik niet hoor
Ze zijn echt hardstikke leuk en mooi gemaakt!
Goed dat je de letters erbij heb gezet, want wie nou wie is, dat zie ik niet hoor
Ze zijn echt hardstikke leuk en mooi gemaakt!
En mijn vriend vroeg toen hij de letters zag: "waarom heb je alleen mama gemaakt en niet papa?"
Ze zijn super schattig!!!
Supersweet!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » zo verliefd..