1

Onderwerp: How to zwanger

Wie kan mij vertellen hoe je een zwangere buik maakt. Een collegaastje van mij is na een moeizame weg eindelijk zwanger en ik wil hara graag verrassen.
alvast bedankt

2

Re: How to zwanger

Mmm ik denk gewoon een bol bakken in de ikeavorm van 20cm of zo.
Als je die van 12cm ook hebt kan je er borsten bij maken en lijkt het meer op een zwanger lichaam.
Bedoel je dat?

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

3

whaha, die titel.. ik dacht even dat we je nog moesten inlichten over de bloemetjes en de bijtjes! :lol: :D :lol:

maar de werkbeschrijving weet ik niet, ik vind die van Carolien logisch klinken :)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

4

Precies zoals Carolien zegt! 3 bollen maken.
De twee kleintje bekleden zoals normalen borsten, en de buik ook maar dan met een lap erover alsof het om een jurkje zou gaan.
Die tegen elkaar aan, en dan lekker aan de details werken. Lintje hier, bloemetje daar.

5

:lol: ook ik dacht na alleen de titel dat je om een how to ging vragen "hoe zwanger te worden" :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

En ook ik dacht dat we moesten vertellen hoe je zwanger moet worden :P

Groetjes Laura!

7

Ben ik hier nu echt de enige met propere gedachten :D

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

8

Haha ja ik geloof het wel :P

Groetjes Laura!

9

haha, nee dat weet ik wel heb een dochtertje van 16 maanden. Staat dus nog wel redelijk in mijn geheugen gegrifd haha.
Ik vroeg me vooral af hoe je dat bekleden doet.
leg je de bollen op de plaats en dan in 1 keer de lap 'huid' erover heen?
of maak je de borsten en buik apart?

10

ik had de borsten en de buik bekleed met huidkleurig marsepein, en over de borsten en het bovenste stukje buik een soort van hempje gemaakt. zodat je nog een groot gedeelte van de buik en de navel zag.

11

Ik heb toevallig net gisteravond voor het eerst een zwangere buik gemaakt. Zal hem meteen even posten. Ik heb het met 1 lap gedaan.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

Keetie schreef:

whaha, die titel.. ik dacht even dat we je nog moesten inlichten over de bloemetjes en de bijtjes! :lol: :D :lol:

Ja haha ik wou ook al beginnen met men nemen een man.... :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.