1

Onderwerp: Kasteel maak vraag..............

Even een vraag aan de kasteelbouwers onder ons....:D:D
Ik wil morgen aan een kasteel gaan beginnen, maar nu vraag ik me ineens af of je de torens op een of ander manier aan het midden moet bevestigen ........... dus stokkies erdoor prikken ofzo....of blijft dat "gewoon" zo staan..?????

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Kasteel maak vraag..............

Micky schreef:

Even een vraag aan de kasteelbouwers onder ons....:D:D
Ik wil morgen aan een kasteel gaan beginnen, maar nu vraag ik me ineens af of je de torens op een of ander manier aan het midden moet bevestigen ........... dus stokkies erdoor prikken ofzo....of blijft dat "gewoon" zo staan..?????

Ik mag volgende week voor het eerst een kasteeltaart, dus ik kijk ff mee...

Mmm das pas lekker!

3

Ik heb mijn torens bevestigd met icing.Hoop dat je daar iets aan hebt.

Vele en lieve groetjes Nicole

4

nicole th schreef:

Ik heb gelijk even in je album gespiekt, maar zie dat je de kasteelsetvan Wilton hebt gebruikt, ik maak torens van cake, bekleed met marsepein en die moeten dan tegen een andere taart aankomen zeg maar...

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

Micky schreef:
nicole th schreef:

Ik heb gelijk even in je album gespiekt, maar zie dat je de kasteelsetvan Wilton hebt gebruikt, ik maak torens van cake, bekleed met marsepein en die moeten dan tegen een andere taart aankomen zeg maar...

Zelfs dan denk ik dat je met icing kunt werken, als je de zijkanten en de onderkant insmeert staat die wel echt vast hoor, nouja je moeten er niet ruw mee omgaan, maar denk dat het heel stabiel is hoor!!!

Vele en lieve groetjes Nicole