Re: Even mijn baby's laten zien
wat een schatjes! waar zijn die vlindervleugeltjes nu van gemaakt? ziet er echt onwijs mooi uit en lief ook van wendy.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Even mijn baby's laten zien
wat een schatjes! waar zijn die vlindervleugeltjes nu van gemaakt? ziet er echt onwijs mooi uit en lief ook van wendy.
Oow wauw Carin wat gaaf. Wat krijg jij een leuke geboorte taart. Helemaal super.
Wat een schatjes zeg! En lief van Wendy dat je de andere kleur ook mee mocht nemen, nu heb je in ieder geval de goede
!
wat een schatjes ik heb al helemaal zin in 17 nov dan mag ik deze schatjes gaan maken!
aahhhhh wat een liefies! Mooi gemaakt hoor.
Och wat een schatjes!
Oh wauw, wát een prachtige scheetjes!
En wat lief van Wendy om er ook eentje voor je te maken als voorbeeld.
En ze zijn allemaal supermooi gemaakt! Die vleugeltjes, echt toppie!
Wat zijn die allemaal supermoooooooooi!!!!!!!!!
och wat een schatjes 
Wauw, ze zijn echt prachtig!
Aaaaaaaaaaaaaah, wat schattig!
Ik ga ook zo'n babytje maken bij Wendy!
(En ik had ook al bedacht dat die dan op de taart komt
) Misschien maak ik dan maar een gele of een witte... als dat mag van wendy
Ik wil namelijk niet weten wat het wordt.
Die vleugeltjes zijn zo mooi!
De baby in berenpakje is ook zo lief!
Je kan ook een roze-blauwe gestreepte maken Ingrid
. Dan past de kleur altijd
.
Oooh dus je wilt niet vantevoren weten wat het wordt??? Nou, ik wel
. Ten eerste zijn we v
Aaach, wat lief...
Deze zijn toch zooooooo schattig. Hopelijk krijg ik nog de kans om deze workshop ook te gaan volgen, want ik ben helemaal verliefd op die babietjes.
PRACHTIG en ik zie ook geen verschil..:)
Waar zijn de vleugels van gemaakt?
Wat een schatjes, alle drie! Wat aardig dat Wendy het voorbeeld voor jou maakte. Leuke manier van 'samenwerking'!
o die zijn super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi Carin,
Wat zijn ze leuk geworden he?? Die van mij staat nog in het doosje en kan zo mooi even drogen.. Ik was degene die naast je zat...:D
Groetjes!!
O ze zijn echt super leuk.....zo liefffffffffff.....gefeliciteerd met jullie zwangerschap wat leuk dat je dan ook zelf je taart gaat maken! Mijn zus krijgt ook in mei een kleintje erbij!
Wat een schatjes, eigenlijk vind ik het beertje het liefste !
Echt schattig! Vooral dat beertje is lief!
Enne, dochters en geheimhouden... Wij vertelden oudste dochter van destijds 5 dat er weer een broertje of zusje bij kwam. "Maar het is nog geheim!". Nog geen 5 minuten later staat ze met haar vriendinnetje in de tuin te spelen en roept keihard:"Leuk he, dat wij weer een baby krijgen?!!". Fijn, wist de hele buurt het meteen... 
Zoooooo mooi! Superknap gemaakt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Even mijn baby's laten zien