1

Onderwerp: Lemon curd en champagnecreme

Lijkt de champagnecreme niet ontzettend op de lemon curd, ik heb vandaag voor het eerst champagnecreme gemaakt maar het proeft bijna hetzelfde

2

Re: Lemon curd en champagnecreme

uuuuuuhhh???????? Dan ben ik bang dat er iets niet helemaal meer vers was ;-)
Want lemoncurd is echt heel wat anders van smaak dan champagnecreme.

3

maar bij de champagnecreme van de site moet ook citroen door heen... en het smaakte wel erg lekker maar beetje lemon curd achtig (heb het niet op de manier gemaakt van botercreme maar met het recept tussen de -recepten-)

4

Ik heb een paar keer champagnecreme gemaakt door champagne (of sekt) door de mix te doen ipv water. Lekkere smaak hoor! Niet te vergelijken met lemon curd creme, hoewel ik die ook niet te versmaden vind!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Ik gebruik altijd Cava ipv water door de botercreme mix, ook dan niet te vergelijken met lemon curd.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Heb ook een keer champagnecreme gemaakt, maar die smaakt absoluut niet zoals lemon curd..
Die smaakte naar champagne :P

Groetjes Laura!

7

oke maar ik heb het NIET met botercreme gemaakt maar met het recept op de site, maar waarschijnlijk te veel citroen (terwijl er wel 1 citroen op staat)