1

Onderwerp: Tips voor taart

Hoi dames,

Wie kan mij helpen aan leuke tips voor een verjaardagstaart. Het betreft een volwassen man en hij is op 2e kerstdag jarig, dus ik vond een kerst/wintersfeertje wel een leuk idee. Hoe voorkom ik dat het uiteindelijk toch op een kindertaart gaat lijken? Bedankt alvast voor jullie reacties.

Groetje,
Toetje

Groetje,
Toetje

2

Re: Tips voor taart

misschien iets erop boetseren met een inkijkend kerstpakje? Iets ondeugends??

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

@chanttie: bedankt voor je reactie, maar iets ondeugends is niet echt een optie. Ik ben al uitgebreid gaan surfen op 't web, maar ben nog niet iets tegengekomen wat met leuk lijkt. Zijn er nog andere dames met tips?

Groetje,
Toetje

4

Heeft de man misschien een hobby? Je zou dan een kerstman kunnen maken die zijn hobby uitoefend, zodat het iets persoonlijks is?

Om het niet al te kinderlijk te maken, zou ik niet heel veel felle kleuren gebruiken en niet te veel figuurtjes, maar dat is denk ik ook een kwestie van smaak.
Wat ik kinderlijk vind, vind iemand anders misschien juist wel ontzettend leuk en helemaal niet kinderlijk. ;)

Succes!

5

@Broekies: zijn grootste hobby is tuinieren. Het is idd maar net hoe je het bekijkt, ik weet zeker dat als ik figuurtjes ga boetseren, de boel errug kinderlijk gaat worden ;-).

Groetje,
Toetje

6

een groen taartje, omdat diegene van tuinieren houdt zou en de kerst sfeer, zou ik kiesen om te versieren met bijv. hulstblaadjes, met rode besjes, helemaal niet kinderlijk, wel feestelijk!

7

Toetje schreef:

@Broekies: zijn grootste hobby is tuinieren. Het is idd maar net hoe je het bekijkt, ik weet zeker dat als ik figuurtjes ga boetseren, de boel errug kinderlijk gaat worden ;-).

Kijk eens bij, Heb het mannetje verandert ook hier in taartdecoratie algemeen. Maak een kerstmannetje met een hark, schep en een moestuin enz....

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

@jolanda: leuk idee, dank je! Jouw mannetje is zo prima geslaagd, toch?

Groetje,
Toetje

9

Ja moet er nog wat aan wennen. Had me zo voorgesteld andere te mogen maken ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Soms valt 't niet mee ;-). Succes!

Groetje,
Toetje