1

Onderwerp: vraagje combi??

Ik vind het best lastig om vulling te combineren.....

Ik ga zo een taart maken en als vulling heb ik, mandarijntjes, slagroom, bastogne koeken en boter nu dacht ik zelf botercreme met stukjes bastogne en 2e laag mandarijntjes maar wordt dat geen natte kleffe boel....????

Heb nog heel weinig ervaring met vullen dus graag jullie tips...!!!!!

Dank alvast!

Groetjes Chantal.

2 Laatst bewerkt door Annemiek (06-11-2008 11:43)

Re: vraagje combi??

Ik heb wel vaker bastogne voorbij zien komen, maar stukjes worden natuurlijk zacht. Je kunt ze denk ik wel in blender doen en dan het 'poeder' door de creme doen. Dan heb je die koek-smaak.

Manderijntjes doe ik meestal op een laag creme, dan blijven ze ook beter plakken. Dat wordt niet zo heel nat, hoor.

Succes en wel showen, he?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3 Laatst bewerkt door chantall (06-11-2008 13:41)

Ik ben eraan begonnen, het wordt 1 laagje getremperd (schrijf ik het goed???) met Sheridan's dan botercreme met(lichte) koffiesmaak en bastognekruimel  en 1 laagje botercreme met mandarijntjes en de rand van de taart wordt chocohagelslag. Koffie met bastogne, sheridan's, mandarijntjes en chocolade kan denk ik wel.......

We zullen het zien/proeven......

4

kan supergoed, al ben ik zelf persoonlijk minder van de mandarijntjes... (je zult me ook nooit een mandarijntje zien eten :) )Maar dat van de sheridan's ga ik ook eens proberen, ben altijd wel erg van de likeurtjes :P