1

Onderwerp: Nog nat achter de oren :) en dus nieuw hier

Nog nooit een taart gedecoreerd.. maar de afgelopen week vele uurtjes doorgebracht met het lezen van How to's en youtube filmpjes over het modeleren van Fondant...

Ik ben Belinda, 38 jaar oud en samenwonend met mijn vriend in Almere.

Al jaren heb ik als droom gehad dat ik mooie taarten kon maken en op een of andere wijze nooit de moeite genomen om eens op internet naar de mogenlijkheden te zoeken.. tot vorige week. Vandaag is mijn pakket van de webshop alhier aangekomen en ik ben nu inspiratie aan het opdoen voor mijn eerste taart.. ( oja en morgen eieren halen want zonder kom je niet ver :D  )

Ik heb een (meer dan) fulltime baan (Training manager North/East Europe voor een logistieke dienstverlener) en hoop voldoende tijd te kunnen besteden aan het decoreren van taarten en daar mijn creativiteit op los te kunnen laten...

Ik hoop jullie spoedig wat beter te leren kennen en ga weer snel rondneuzen op dit geweldige forum.

Greetzzz
Belinda

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Nog nat achter de oren :) en dus nieuw hier

welkom op dit te gekke forum :)

3

Welkom!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

4

Welkom Belinda,

Het lijkt me een geweldig iets om als hobby te hebben!
Iets om je echt even op uit te kunnen leven, ik moet me nog even goed inlezen in alles en even kijken wat ik allemaal nodig heb.

Heel erg veel succes en veel plezier vooral!

Liefs, Sam

5

Hallo Belinda,

Welkom en groetjes ook uit Almere,

Madhuri

6

Tom Poes kan het natuurlijk niet maken om Bommeltje niet even gedag te zeggen :)!
Mijn achternaam is 'van Bommel' en omdat Tom Poes toch wel wat met taartjes te maken heeft (klinkt als.... ;)) voor deze naam op het forum gekozen!
Ben natuurlijk erg benieuwd naar jouw achtergrond?????

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

haha die Tom poes :)
Mijn verhaal is een vrij oud verhaal :)
zo'n 8 jaar geleden begon in met online kolonisten van Catan spelen.. ik had een nickname nodig, onze oudste kat heette Wammes.. dat leek me wel leuk.. maar helaas die was al bezet, de middelste heet Lotje.. nah dat paste niet echt bij me. De jongste heette Bommel.. tja dat leek me wel wat.. en zo is ut gekomen :D

/me is jaloers op jouw achternaam :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

welkom, je zal wel wat tijd te kort gaan komen. dit is zo verslavend.
groetjes ook uit almere

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

9

Welkom op dit o-zo verslavend forum :lol:
Succes en veel bakplezier......

Groetjes Marlies.

10

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif

11

Hallo allemaal,
Mijn naam is Sandra en ik woon in Spijkenisse. Nadat ik 2 jaar geleden 2 cursussen heb gevolgt, taart bekleden met royal icing, dacht ik dat ik al een aardig goede taartenfreubelaar was. Nadat ik deze site eens goed heb bekeken moet ik zeggen weet ik dat ik nog heeeeel veeeeel te leren heb.
Vrijdag ga ik aan mijn grootste project beginnen nl. een halloween kasteel. Ik hoor jullie denken dat is al geweest, maar mijn zoon wordt dan 7 jaar en wil graag een halloween verjaardag. Ik heb de fondant gisteren en vandaag al gekleurd en ik ben blij toe, want daar ging een hoop tijd in zitten. Ik was heel blij met de overzichtlijstjes en de daarbij behorende recepten over vullingen.
Ik hoop dat de taart lukt, ons kaboutertje heeft nogal veel meegemaakt de laatste 4 maanden dus we pakken wat groots uit deze verjaardag. En nu maar hopen dat mijn eerste fondant avontuur geen zeepert word. Maar ik heb wel heel veel tips van deze site gehaald. Ik zal als hij lukt een foto plaatsen.
Groetjes Sandra

12

Hey Belinda!

Wat leuk om je hier tegen te komen zeg!
Ik zag je nickname en de avatar.. en de woonplaats..  dus vermoedde gelijk dat jij het was!
Ik kan me inderdaad nog een hele drukke baan en leven voor de geest halen.. dus meid.. waar haal je je tijd vandaan (*zegt de nachtbraker ;))
Pas op hoor.. dit is nog veeeeeeeeeeeeeel verslavender dan spelletjes :D

Welkom en veel plezier op dit forum! :)

Liefs Anne

13

http://img10.glitterfy.com/graphics/130/welcome_heart.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Hallo,
Haha heb ik mij op de verkeerde plek voorgesteld. Ik moet er nog even inkomen en het was al erg laat gisteren.
Groetjes Sandra