Onderwerp: Piepshow...
Jawel, ik mocht ze nog een keer maken, maar werd een beetje vrijgelaten in de deco en heb er dus bij sommige ook alleen een neusje, oortjes en kontje opgedaan. Vond ze wel schattig genoeg om te plaatsen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jawel, ik mocht ze nog een keer maken, maar werd een beetje vrijgelaten in de deco en heb er dus bij sommige ook alleen een neusje, oortjes en kontje opgedaan. Vond ze wel schattig genoeg om te plaatsen.
Hahaha ze blijven zooooo schattig!
Wat mooi!! Is dat gewoon marsepein/fondant/mmf (kaas)?
Mooi gedaan zeg!! Dat is mij hoop ook eens, dat ik zulke mooie cc of taarten kan maken!!
Die kontjes!!:lol:
Ontzettend leuk.
Mooi ook dat de cups geel zijn.
Wat mooi!! Is dat gewoon marsepein/fondant/mmf (kaas)?
Het is allemaal fondant behalve de oogjes en de neusjes dat is marsepein.
oooh wat zijn ze lief, wat een mooie gele kleur is dat.
Is die van wilton???
groetjes Tineke
Ohhh die zijn leuk....:thumb:
Een heel mooi geheel....
Groetjes Marlies.
Ach, zo lief!!
Die zijn echt HEEL leuk
Ik vind ze te gek! En vooral de stukjes muis die her & der uit de kaas piepen. Mijn muizen ( ook al weer 22 jaar geleden... ) lustten geen kaas, wel witte chocola.
Ik vind ze helemaal super!
Wat gaaf zeg. Superleuk.
oooh wat zijn ze lief, wat een mooie gele kleur is dat.
Is die van wilton???
groetjes Tineke
Ja deze is van Wilton, Golden Yellow. Niet teveel aan toegevoegd zodat het een licht kaasje is
Zijn hartstikke leuk geworden. Ik heb er ook al eens een tweetal nagemaakt op een workshop, maar het idee is natuurlijk van jou!
Haha, deze zijn leuk! Iedereen wil strakke cupcakes en jij maakt er gewoon kaas van Echt heel leuk!
ik dacht echt aan wat anders toen ik de titel zag :lol zijn erg snoezig!!!
schattig? ja dat zijn ze zeker, ze zijn super! Mag ik ze ook een keer namaken? Ben geen naäper hoor, maar vindt ze zooo lief.
Gr. Lin
woorden overbodig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren