1

Onderwerp: Pompoen!

Allereerst.... SORRY!!!!!
Ik heb de afgelopen 2 weken echt veel te weinig aandacht aan jullie besteed. Heb wel meegekeken, maar kwam gewoon absoluut niet aan reageren toe. Vooral na de lading wedstrijdtaarten, alle nieuwtjes en ook nog eens de taarten die naderhand werden gemaakt die in de 4 dagen dat ik was was op het forum verschenen was het geen bijbenen aan. Maarrrrrrr...... ik heb wel alles gezien.
en ik vind het prachtig wat jullie allemaal weer gemaakt hebben. Wat een fantasie, wat een proffessionaliteit, echt super.
Bij deze mijn excuses, jullie hebben eigenlijk allemaal een eigen opmerking verdiend.

Ik heb afgelopen weekend nog een taart gemaakt voor mijn schoonvader.
Hij houd erg van mijn creaties. Ik heb worteltaart gemaakt en deze gevuld met champagnecreme! Meiden dit is echt een OVERHEERLIJKE combinatie. Die ga ik zeker weer maken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LUQWY8UX-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-REPUHPSF-1.jpg

Dankejwel voor het kijken!

2

Re: Pompoen!

Hij is echt mooi en de kleuren net echt hoe heb je die vorm gekregen ik wilde er ook 1 maken maar ben nog niet helemaal uit welke bakvorm.

groetjes fleur

3

arkettoo schreef:

Hij is echt mooi en de kleuren net echt hoe heb je die vorm gekregen ik wilde er ook 1 maken maar ben nog niet helemaal uit welke bakvorm.

Ik dacht precies hetzelfde!

En Babs, je smaak klinkt mij niet lekker in de oren, maar je maakt me wel nieuwsgierig. Ideetje voor de volgende freubeldag?

Groet, Jolanda

4

Ik heb de vorm gebruik van ikea. Dus de grote blanda zeg maar. Hieruit heb ik na het vullen in de lengte repen uitgesneden (in driehoekvorm) en dat zo afgesmeerd. Ging perfect!
Heb met verf de schaduweffecten gemaakt, met groen en oranje. Ook erg leuk om een keer zo te doen.

5

hij lijkt wel erg echt zeg. En worteltaart met champagnecreme?? kan me niet voorstellen dat dat lekker is.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

6

Jol321 schreef:
arkettoo schreef:

Ik dacht precies hetzelfde!

En Babs, je smaak klinkt mij niet lekker in de oren, maar je maakt me wel nieuwsgierig. Ideetje voor de volgende freubeldag?

Hele rare combi lijkt het, het was ook een probeersel. Maar de smaak samen was echt te gek. Heb eigenlijk nog nooit zo vaak gehoord dat het zo lekker smaakte.
Dat wordt wat taarten bakken voor de volgende freubeldag. Die taart volgens geheim recept en dan deze. Hhahahahahahah. Geen probleem!

7

Prachtig gemaakt zeg! Mijn complimenten!

8

Heel mooi! Lijkt net echt.

9

ziet er super uit babs, en de smaak lijkt mij overheerlijk ben verzot op champagne en nog meer op worteltjestaart!!!!

Groet Corinne

10

Ziet er erg leuk uit...:thumb:
Dat blaadje lijkt wel echt.....

Groetjes Marlies.

11

Wauw....mooi zeg!!! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

Wauw joh, leuk gedaan!!

13

Het ziet er fantastich uit!

14

Ziet er super uit!

Dit is echt een hele leuke taart. Kan je natuurlijk ook met meer fruiten/groenten doen? Ga deze zeker onthouden.

Groetjes, Eva

16

Erg mooi gemaakt,hoe krijg je hem zo mooi geverfd???
Ik heb het wel eens geprobeerd maar krijg dan vlekken.

groetjesss

17

Mooi gemaakt!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

18

Werkelijk schitterend. Die kleuren en die mooie vorm. Daar zal je schoonvader wel van opgekeken hebben. Inderdaad een bijzondere combi vulling, maar wellicht het proberen waard...
In ieder geval complimenten!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

19

Helemaal super, ziet eruit alsof ie echt is!

Groetjes Laura!

20

Dat heb je gaaf gedaan met die schaduwen, het is net echt!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

21

Babs schreef:

Dat wordt wat taarten bakken voor de volgende freubeldag. Die taart volgens geheim recept en dan deze. Hhahahahahahah. Geen probleem!

Ik verheug me er nu al op !!

Groet, Jolanda

22

wauw die ziet er geweldig uit :thumb:

23

erg leuk zeg die pompoen erg mooi gemaakt

24

Jeetje, net echt zeg.
Knap gedaan!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

25

lijkt wel porselein...heel mooi

info@minniescakes.com