1

Onderwerp: Even julllie mening

Iemand wil dit op een aantal taarten voor de feestdagen. Er komt dan nog wel bedrijfnaam boven en eronder wenst u een gezond 2009. Wat is jullie mening??

Ik vind het niet zo passen bij kerst maar weer wel bij het bedrijf. Ik kan ook niet zeggen of ik het echt leuk vind omdat ik echte kersttaarten veel leuker vind om te maken.

Dit is het plaatje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XHMJSCL6.jpg

De stekker zit inmiddels weer aan het snoer. Wel moet ik hier en daar nog wat dingen zilver maken maar wilde graag jullie mening.

Dus laat maar horen.

Alvast bedankt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Even julllie mening

En als je nou aan de zijkanten toch iets kerstigs doet? En een kerstige ondergrond? Is dat een idee? Succes ermee.

Volg je hart...want dat klopt!

3

Kun je het mannetje geen kerstmuts opgeven, of er misschien gewoon helemaal een kerstmannetje van maken? Dan is het nog steeds geen echte kersttaart, maar alla, het komt iets meer in de buurt. Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, het is natuurlijk veel leuker om echte themataarten te maken straks in december.

Groetjes, Tessa

4

mniek schreef:

En als je nou aan de zijkanten toch iets kerstigs doet? En een kerstige ondergrond? Is dat een idee? Succes ermee.

Er moet aardig wat tekst omheen dus ik denk dat dat veel te vol word.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

kerkvliet schreef:

Kun je het mannetje geen kerstmuts opgeven, of er misschien gewoon helemaal een kerstmannetje van maken? Dan is het nog steeds geen echte kersttaart, maar alla, het komt iets meer in de buurt. Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, het is natuurlijk veel leuker om echte themataarten te maken straks in december.

Ja zou kunnen maar degene waarvoor ik hem maak heeft dus een kale bol dus dan zou dat helemaal weer wegvallen.. Ik had ook zoveel leuke voorbeelden om te maken. En dan die tekst erbij.

Hoop eigenlijk als hij de taart straks af ziet dat hij er alsnog voor kiest voor een volledige kersttaart.

6

Ik zeg ook een kerstmuts!

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

7

misschien een omgevallen kerstboom ofzo die opgeruimd wordt?

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

8

Mijn mening? Jij bent knettergek dat je dit doet voor zoveel taarten :lol: (heb je deze nou echt ff net gemaakt? )
Maar ja, echt kerstig is het niet, ik zou hem toch ompraten. En anders toch maar een kerstklokje op zijn shirt, of sneeuw ondergrond waarop hij gigantisch onderuit gaat, hihi.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Ik dacht ook aan een omgevallen kerstboom en dan de naalden op laten zuigen of zo... Of kerstkleuren gebruiken voor de tekst, als die niet aan "logo" eisen voldoen. Vind het trouwens een superknap gepuzzeld plaatje!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Of een rode broek met van die witte bont randen. Die kerstman ook aan heeft.
En een kerstboompje ofzo op zijn shirt?

11

Pooh schreef:

Mijn mening? Jij bent knettergek dat je dit doet voor zoveel taarten :lol: (heb je deze nou echt ff net gemaakt? )
Maar ja, echt kerstig is het niet, ik zou hem toch ompraten. En anders toch maar een kerstklokje op zijn shirt, of sneeuw ondergrond waarop hij gigantisch onderuit gaat, hihi.

Yep die heb ik net ff in een uur gemaakt. Goed he??? Ik ga het er nog zeker even met hem over hebben. Maar er moet eerst nog een taart onder.

12

Mannetje kaal laten, zonder muts dus, en dan wel een kerstmannenpak aan.

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

13

Het lijkt alsof ie haast heeft en snel loopt dus die kerstmuts kun je ook een beetje achter zijn hoofd plakken alsof hij door de snelheid af valt

14

Heel leuk plaatje.

Maar ja niks te maken met kerst. Klant is koning. En kan je hem geen kerstmannen pak aangeven ? Dan heb je een kerstman die schoonmaakt.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

15

Nog een idee :

Platte kerstbomen maken, die in midden op de taart leggen. En dan aan de uit eindes (takken) schoonmaak spullen erin aan hangen.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

16

nnicole1234 schreef:

Het lijkt alsof ie haast heeft en snel loopt dus die kerstmuts kun je ook een beetje achter zijn hoofd plakken alsof hij door de snelheid af valt

Yep ....zoiets dacht ik ook, een rennend mannetje waar de kerstmuts gaat vliegen""geeft mischien ook aan in welk tempo ze in 2009 mogen gaan werken""hahahaha!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

17

Haha die vliegende muts bedacht ik mij ook al: het opruimen van een boom vind ik ook erg leuk :) Anders doe je een bijna gevallen boom, dan lijkt het net alsof ze er ook nog eens als de kippen bij zijn altijd, een onbewust compliment?