Onderwerp: Wie ook siliconen bakvorm van de Action (die blauwe)
Wie bakt met bovenstaande?? Gaat dit goed? Ik vind nl de zijranden zo naar buiten staan. Heb het nog niet aangedurfd dus om er mee te bakken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie ook siliconen bakvorm van de Action (die blauwe)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie bakt met bovenstaande?? Gaat dit goed? Ik vind nl de zijranden zo naar buiten staan. Heb het nog niet aangedurfd dus om er mee te bakken.
ik heb hem maar wel die voor muffins/cupcakes. ik weet niet of je die bedoelt.
Ik vind hem ideaal.
Gelijk gebruiken zou ik zeggen. Een cupcakepapiers past er ook net in, dus een prima ding
Ik gebruik veel vaker siliconenvormen, vierkante, ronde en cakevormen. Werkt prima tot nu toe.
Ik vind die siliconen bakvormen ook prima om in te bakken...;)
Groetjes Marlies.
Bedankt tot nu toe!
Ik heb gewoon de ronde vorm van 24cm (volgens mij). Die randen staan niet recht naar boven maar een beetje schuin, krijg je dan geen uitstaande randen??
ik heb de silliconen bakvorm van action en die bevalt me super!!
ik kreeg er iig geen rare randen van vind het een ideaal ding
ik heb de cupcakevorm, een ronde en een cakevorm. doen het allemaal prima!
waarom heb ik dan steeds ruzie met siliconen? Ik pas mijn baktemperatuur niet aan, ik pas nl. niks aan. Moet ik iets anders doen dan bij een gewoon blik?
ik gebruik ook vaak silicone bakvormen, niet die van de action, die vind ik er slap uitzien... Maar ik lees dat andere er geen problemen mee hebben, dus zal ik ze ook eens gaan proberen bedankt Ik heb nooit problemen met het bakken.. Ik doe niets anders.
Ik heb gisteren voor het eerst biscuit beslag in een siliconen vorm gebakken van de Xenos.
Er was mij verteld Absoluut niet invetten maar afspoelen met koud water..... kortom beslag erin, gebakken met dezelfde tijd en temperatuur als een ' gewoon ' bakblik.
Resultaat een mooi kapsel wat muurvast zat!
Nu schijn ik hem na het afspoelen niet had moeten afdrogen.
Iemand tip's ????
aan de lucht laten opdrogen doe ik altijd..
dus gewoon afwassen(tijdje in warm water laten staan om de restjes van vorrige keer goed weg te halen)
beetje afwasmiddel en er overheen ..
daarna afspoelen en laten drogen
ik doe ook nooit iets anders eigenlijk...
en niet gelijk eruit halen
even laten afkoelen in de oven..
Nu weet ik niet meer waar mijn blauwe siliconen cake-'blikken' vandaan komen, ik denk ook van de action. Maar deze werken niet fijn met cakebelslag, dit is te zwaar en daardoor zet de cake uit naar buiten. Omdat de siliconen vorm zo flexibel is. Je krijgt dus heel brede cakes...
maar biscuit beslag is veel minder zwaar, waarschijnlijk dat dat wel goed gaat!
Ik heb trouwens ook de cc bakvorm van de action, en deze werken voor mij echt geweldig!
ik heb de muffinvorm en de cakevorm
die muffin vorm is ideaal heb hem doormidden geknipt anders paste hij niet in de combioven
de cakevorm gebruik ik niet meer de cake word idd heel breed doordat de zijkanten naar buiten gaan als het beslag erin zit
gr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie ook siliconen bakvorm van de Action (die blauwe)