1

Onderwerp: Marsepein mes: ervaringen?

Ik ben mijn winkelmandje bij de webshop aan het vullen, en denk erover het marsepeinmes aan te schaffen, maar ik vraag me af wat de ervaringen zijn van degenen die hem al hebben: Waar gebruiken jullie 'm voor? En vooral; doet ie wat ie moet doen? ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2 Laatst bewerkt door nicolette (04-11-2008 20:42)

Re: Marsepein mes: ervaringen?

Ik heb er eentje gekocht, maar om nou te zeggen dat hij hele bijzondere dingen doet.... Je snijd je taart ermee  en dat gaat goed. Maar met een ander scherp mes kan je dat net zo goed.

Groetjes Nicolette

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

3

Dat is nou n

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Carin schreef:

Dat is nou n

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Ik heb hem ook en ben er erg enthousiast over. Ik kreeg hem van een vriendin en vroeg mij af wat ik hier nu mee moest. Het is in eerste instantie erg handig om marspein in kleinere stukken te snijden, werkt echt beter dan een gewoon mes (hoe scherp die ook zijn). Verder vindt ik het erg prettig om de taart als hij bekleed is de onderrand mee af te snijden, dus het teveel aan marspein afsnijden. Ik krijg het nu veel mooier dan dat ik het met een ander tooltje doe.
Dus als je mijn mening wilt, zeker de moeite waard om te kopen

6

:s Oh jee... verdeelde meningen! ;) Nou, bedankt voor jullie bijdragen: ik loer dus nog even verder in de shop en beslis dan. :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

tipseytaartje schreef:

maar ik heb in de zomer t topje van mn vinger er bijne afgesneden omdat ik zo geconcentreerd was op de marsepein

:lol: dat gebeurt mij bijna dagelijks :s en dus niet alleen bij marsepein :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

had hem ook maar hij brak met het nijden van marsepein

groetjess

Berichten [ 8 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marsepein mes: ervaringen?