1

Onderwerp: rixt

hooi allemaal, ik heet rixt en zit op een horeca school ik ben 15 jaar en ben een vrolijk meisje met ADHD. ik word gepest op school en dat is niet leuk maar soms ligt dat ook aan mij dat ik gepest word dat denken mijn ouders eigenlijk.

2

Re: rixt

welkom om dit forum

3

Meid van harte welkom op dit o-zo verslavend forum....:lol:

Succes en veel bakplezier......

Groetjes Marlies.

4

welkom :)

5

Trek je niets aan van dat gepest,
Hier ben je in ieder geval Welkom.

Madhuri

6

Hoi Rixt!
Wat een prachtige apart naam zeg!
Gepest worden is niet leuk, weet er alles van...

Ik wens je hier welkom en heel erg veel plezier!!!

Liefs, Sam

7

Welkom en veel bak plezier!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

hey welkom ,hier wordt je niet gepest hoor.

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

9

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif

10

bedankt voor jullie welkom berichtjes

11

Van harte welkom hier op het forum en we hopen dat je veel mooie creaties mag plaatsen.Hier wordt je zeker niet gepest hier zijn we er voor elkaar en als je vragen hebt, stel ze gerust, geen enkele vraag is raar . Heel veel plezier. Enne een prachtige naam heb je.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

12

chanttie57 schreef:

Van harte welkom hier op het forum en we hopen dat je veel mooie creaties mag plaatsen.Hier wordt je zeker niet gepest hier zijn we er voor elkaar en als je vragen hebt, stel ze gerust, geen enkele vraag is raar . Heel veel plezier. Enne een prachtige naam heb je.

bedankt dat je me naam zo mooi vind maar ik zit op een horeca school maar daar doe ik alleen maar dingen en thuis bak ik nooit of kook ik nooit dus ik kom hier eigenlijk om leuk te kletsen met iedereen over ditjes en datjes en natuurlijk over horaca en etc.

13

Het mooie van dit forum is dat wel voor elkaar klaar zijn en elkaar helpen. Dus ook ik heet je van harte welkom hier. Heb je vragen stel ze gerust.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.