26

Re: Gijs Puzzeltje....

ik vind hem heel erg leuk, maar ik mis nog wel een aantal dingen als ik naar het plaatje kijk, misschien heb je dat bewust gedaan? misschien ook niet ;) ik bedoel dit overigens als opbouwende kritiek he ;)
ik mis:  de lachplooitjes aan weerskanten onder de blauwe voorbumper en de grijze schaduw  die de trein zijn ronde vorm geeft aan de rechterkant en ik mis het zwart in zijn mond. hij heeft nu een beetje een zwevend (kunst)gebit en tong. ik zou zijn mondje wel volledig maken, dan krijgt hij denk ik ook meer een lachend gezicht.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

27

Knap gemaakt hoor!

"Begin de dag met een dansje..."

28

heel erg leuk gedaan!

29

kwebbeltje schreef:

ik vind hem heel erg leuk, maar ik mis nog wel een aantal dingen als ik naar het plaatje kijk, misschien heb je dat bewust gedaan? misschien ook niet ;) ik bedoel dit overigens als opbouwende kritiek he ;)
ik mis:  de lachplooitjes aan weerskanten onder de blauwe voorbumper en de grijze schaduw  die de trein zijn ronde vorm geeft aan de rechterkant en ik mis het zwart in zijn mond. hij heeft nu een beetje een zwevend (kunst)gebit en tong. ik zou zijn mondje wel volledig maken, dan krijgt hij denk ik ook meer een lachend gezicht.

Ja je hebt gelijk is me niet opgevallen van de lachplooitjes.
Dat grijs heb ik bewust weg gelaten was bang dat het te veel zou zijn.
En had idd zwart voor zijn mondje kunnen gebruiken hahahaha...

Grrrr maar bedankt...
ahahahhahah

30

Wauw vind het mooi nagemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

31

Ik vind hem zeer mooi gepuzzeld!!!!!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

32

wat leuk!! Weer een nieuw gezicht voor me.. (Gijs..)

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

33

Super leuk zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl